Když jsem se probudila někdo mě objímal a tiskl mne k sobě.,,Dobré ráno strašpytle."když to řekl na vše jsem si vzpomněla.,, Dobrý ráno"odpověděla jsem a vylétla se z jeho náruče.To jsem ale dělat neměla.Chytil mě za ruku a stáhl zpět do postele a lehl si nade mne.,, Co to děláš"zeptala jsem se ho a snažila se vyvléknout z jeho sevření.,, To co chci udělat od chvíle co jsem tě uviděl."řekl a spojil naše rty.Začal s nimi pohybovat a já spolupracovala.Svou ruku přemístil na můj bok a sjel a na stehno,které začal hladit.Zavzdychala jsem a on mi vklouzl jazykem do úst a začala válka mezi našimi jazyky.Svoje ruce jsem přemístil na jeho záda a přitáhla si ho víc k sobě. A on se zasmál a odtáhl se ode mne.,, Já věděl že mě chceš."řekl a zasmál se znovu.,,Ty seš takovej debil"řekla jsem a odešla z pokoje a nezapomněla jsem za sebou bouchnout dveřmi od jeho i mého pokoje.
Odpoledne
Seděla jsem na posteli a prohlížela Facebook,Instagram,Snapchat-na který jsem přidala pár fotek.Zrovna jsem fotila další fotku,tentokrátna profilovku na facebook když do pokoje vtrhl Tomas."Co chceš?" zeptala jsem se a položila svůj telefon na postel."Co děláš večer?" zeptal se mě a šel směrem ke mě."No chtěla jsem se podívat na film,ale jestli nabídneš něco lepšího tak mluv."řekla jsem a vstala z postele.Takže jsem stala těsně u něho."No jsem pozvanej na jednu párty co se koná nedaleko od tud. A chtěl jsem se zeptat jestli nechceš jít se mnou."mezitím co to řekl mě chytil za boky a přitiskl si mě více k sobě a já jsem svoje ruce obmotala okolo jeho krku."Tak fajn." řekla jsem a odtáhla se od něho a skočila zpět do postele."Od kolika je ta párty?"zeptala jsem se a usmívala jako sluníčko."Od sedmi.Takže máme ještě 4 hodiny."řekla sedl si na postel."Super takže už můžeš jít já sejdu připravovat." řekla jsem a ukázala na dveře.Tomas nic neřekl a odešel.
O 4 hodina později
"Tak už jdeš?!" zakřičel na mě Tomas přes dveře."Ještě minutku" řekla jsem aby jsem se stihla dolíčit.
Z minutky se stalo asi dalších 10 minut. Když už jsem chtěla vyjít tak se otevřely dveře a do mě vrazil Tomas. ,, Umm... Sluší ti to" řekl a koukal pořád na mně ale určitě ne do očí. ,,Děkuju"
Na sobě jsem měla bílé kraťasy a dlouhé bílé tílko se zlatými filtry a zlatým kovovým páskem. Outfit jsem doplnila zlatými jehlami. Svoje kaštanové vlasy jsem vyčerpala do vysokého culíku a vše doplnila make-upem,řasenkou a bílými stíny které zvýraznili mé hnědé oči.
Na párty
Byla jim pořád naštvaná takže jsem chtěla provokovat. Když jsme vešli dovnitř šla jsem hned k baru a dala si dvě teqiuli a šla na parket. Panovala jsem s pár klukama a každý mě něco pozval takže už sem byla celkem opilá Tomase jsem celou dobu neviděla.
Když jsem byla znovu na parketu tak jsem ucítila na bocích něčí ruce ani jsem se neohlédla a zadkem se začala třít o jeho rozkrok.Cítila jsem jak ruce dotyčného se sumou výše k mým prsům,to se mi přestávalo líbit tak jsem se otočila a vrazil mu facku tu jsem zase schytala zpátky.
Byl to vysoký kluk asi 25 let. Měl tmavé vlasy a kdyby mě neosahaval tak bych o něm řekla že je sexy.
,,Co si to dovoluješ ty hajzle." řekla jsem dost naštvaně. ,, Ale noták kočičko. Slibuju že se ti to bude líbit." řekl a chytil mě za loket a táhl za ním. Začala jsem křičet ale nikoho to nezajímalo už jsme se ublížili k východu, když v tom někdo srazil toho kluka k zemi. Když jsem si utřela
oči uviděla jsem Tomase jak se s tom klukem pere. ,,Dost prestaňte" zavzlykala jsem a snažila se odtrhnout Tomase od toho kluka. Po nějaké době se mi to povedlo a my vypadli z toho klubu kde byla ta párty.,, Jsi v pořádku neudělal ti ten hajzl něco?" Vyptával se Tomas. Já jsem se už uklidnila a objal ho. ,,N n ne jsemmm v pořádku,ale kdyby jsi nepřišel. Tak.... A jsi ty v pořádku?" Zeptala jsem se a poprvé se na něj podívala.,, Pane bože tvůj obličej" řekla jsem a pohladila ho po tváři a on sikl bolestí. ,,To je v pohodě. Pojď pojedeme domů." Jenom jsem kývla na souhlas.
Doma
Když jsem otevřela dveře tak jsem shrnula v chodbě stal táta s Jennou a netvářili se moc šťastně. ,, Alespoň můžeš mi vysvětlit kde jsi byla?" řekl táta dost rozlobeně. ,,Tomasi jak to proboha vypadáš?" Zeptala se zděšeně a rozlobeně. ,Za to mužů já. Trochu jsem to přehnala s pitím a nebýt Tomase tak by...." nestihla jsem to dopovědět. ,, Ne je to moje vyna to já jsem se popral a kdyby me Alison neodtrhla tak by to neskončilo jenom rozbitý obličejem." Řekl Tomas. ,,Je to pravda?" Zeptala mě Jenna. ,,Ano ,ale mužů za to já to vůli me se popral." ,,Tomasi máš domácí vězení" řekla Jenna ,,A ty taky" řekl táta. ,, Ale tati" ,, Běžte na horu a žádné odmlouvání!" Tak jsme šly ,ale Tomas nešel k sobě do pokoje ale šel do mého.
Tak další kapitola doufám že se vám líbí. Po dlouhé době jsem zase něco napsala neměla jsem čas anebo nebyla nálada. Ale do konce týdne snad přidám další část.A omlouvám se za chyby psala jsem to na telefonu. Budu ráda na Voted a komentíky. XOXO M.
ČTEŠ
StepBrother✔
RomantizmMomentálně prochází velice, velice hlubokou korekcí. ⇩⇩⇩⇩⇩⇩ Musíme myslet na to že budeme brzy nevlastní sourozenci. A často na to oba zapomínáme. Je to hrozně těžké. Ale musí se to změnit. 5.5.2017 #11 v kategorii romance 30.7.2017 #5 v kategorii...