Po ne moc brzkém probuzení jsem potřebovala použít koupelnu, ale do Tomasovi jsem raději nešla. Zamířila jsem dolů, do koupelny táty a Jenny, jelikož nám ještě včera oznámili, že odjíždějí do práce brzy ráno a mají ještě spoustu zařizování kvůli té staré, tak stráví víkend v našem starém domě, který jsme ještě neprodali.
Tentokrát jsem si s sebou vzala i oblečení a i když byla jejich ložnice na opačné straně než obývák s kuchyní, šla jsem jak nejtišeji jsem uměla, co kdyby už byl Tomas vzhůru.
Dala jsem si rychlou sprchu a provedla rychlou ranní hygienu. Navlékla jsem na sebe obyčejné černé legíny a volné bílé tričko, na kterém byla Minnie. Vlasy jsem hodila do volného drdolu a na make-up jsem se vykašlala úplně.
Rychle, ale potichu jsem vyběhla schody na horu do pokoje, kde jsem odložila věci, vzala si telefon a tentokrát už bez tajností mířila opět dolů. Vešla jsem do kuchyně, kde naštěstí pro mě nikdo nebyl. Vyndala jsem si bílí jogurt z lednice a v misce ho smíchala s müsli a nakrájeným banánem. Sedla jsem si na kuchyňskou linku a pustila se do mého jídla. Z mé prozatím dobré nálady mě vyrušil dupot na schodech. Bože musí ten kluk chodit jako slon?
Když se již zmíněný slon přiřítil do kuchyně, tak jsem se na něj zamračila a dál jedla svojí snídani. ,,Brý ráno sluníčko." zacukroval mi přímo u ucha a otevřel lednici, tak jako já před malou chvílí. ,,Dobrý blbečku." zaculala jsem se, když se na mě podíval a opět svěsila koutky a začala se věnovat svému telefonu. ,,Copak se stalo, že je z tebe najednou taková netykavka? Včera jsi byla jako med a najednou je ze mě blbeček." na místo vedle mě položil stejnou misku jakou jsem svírala v ruce a nasypal do ní cornflaky a zalil je čokoládovým mlékem. No fuj.
,,Určitě sis taky všiml té velké televize co máme v obýváku, co se večer kouknout na film? Rodiče nejsou doma, takže si můžeme udělat takový sourozenecký seznamování, co ty na to?" naprosto ignorujíc jeho předchozí poznámku jsem slezla z linky a stála těsně před ním. Alison zahajuje plán SLADKÁ POMSTA. ,,Jo to by šlo, ale žádný slaďárny mám pocit, že se mi z nich děla cukrovka, co takhle nějakej horor?" navrhl a s úsměvem si nabral pořádnou lžíci cornflaků. Cože horror? Hlasitě jsem polkla. ,,Ehmm jo jasně, proč ne?" usmála jsem se. Sakra, sakra, sakra. ,,Tak super, ale nebudeš se bát, že ne?" páni vypadal skoro až starostlivě. ,,Jasně, že ne. Já miluju horory." nahodila jsem co nejpřesvědčivější úsměv a obešla ho s úmyslem odejít k sobě do pokoje a tak se zastřelit. Já nesnáším horory. Bojím se u nich a taky dlouho po nich. Jedinej horor, který jsem kdy viděla byl Vřískot a ještě týden po tom jsem chodila po domě a kontrolovala všechny dveře a okna a nezvedala telefony.
Večer
Ještě před filmem jsem se rozhodla, že si dám vanu. Tomas mě pustil do svojí koupelny a šel připravit vše na film. Slíbil, že nepřijde, ale jistota je jistota a tak jsem dveře stejně zamkla.
Vylezla jsem z vody, když mi začínala být zima. Vysušila jsem si vlasy a nechala je volně rozpuštěné. Na sobě jsem oblékla svoje oblíbené šedé tepláky a modré tílko.
V obýváku o bylo vše připraveno, na stole byla miska s brambůrky a popcornem a flaška nějaké limonády. Tomas seděl na gauči a prohlížel si něco v telefonu. Byl tak roztomilý. Zřejmě vycítil, že ho pozoruju, protože se na mě podíval. Hned jsem uhnula pohledem a posadila se na gauč. ,,No tak co si teda pustíme?" zeptala jsem se ho s trochou hrůzy v hlase. ,,Co třeba exorcistu? Je to sice starší, ale za to kvalitní." ukázal mi obal DVD z půjčovny, kam dnes odpoledne zamířil. ,,Jasně, nechám to na tobě." pokusila jsem se o úsměv. Sedla jsem si do rohu sedačky a vlezla si pod deku, tak nějak jsem tušila, že se bude ještě hodit.
Začátek filmu byl fajn, šťastná rodina a to všechno, ale pak se to začalo zhoršovat. Ani nevím jak dlouho jsme se na tu hrůzu koukali, ale za ten čas jsem zvládla překovat celou vzdálenost mezi mnou a Tomasem a byla jsem na něm přitisknutá jako sardinka. Celou dobu se jenom díval a nic neřekl až do další vážně děsivé scény, kdy ani nevím jak, ale skončila jsem na jeho klíně. Tisknoucí se k němu co nejvíc to šlo jsem v rukou svírala jeho tričko.
Zatímco já se třásla strachy on se náramně bavil. ,,Mám to vypnout?" zeptal se po chvilce smání. ,,Umm ne to je v poh..." ne nebylo to v pohodě, protože jsem to ani nestihla doříct a za sebou jsem uslyšela nějaký křik, který vycházel z televize. Naštěstí to nebyl zas takovej zmetek a měl se mnou slitování, takže to nakonec stejně vypnul, za což jsem mu byla neskonale vděčná.
Když už jsem se cítila trochu víc v bezpečí chtěla jsem vstát, ale v dalším pohybu vzhůru mě zastavily jeho ruce na mých bocích. Přitáhl si mě zpět na něho klín a já se rozhodla toho využít pro můj plán. Dívala jsem se mu do očí, ruce obmotala okolo jeho krku a začala pohybovat pánví. Jeho stisk na mých bocích zesílil a tak jsem i já přitvrdila. Začala jsem se třít silněji a naléhavěji a přisála se mu ke krku, který jsem začala líbat a okusovat. Zaklonil hlavu dozadu a hlasitě vydechl. Já jsem z něho rychle slezla a ušklíbla se nad jeho rozkrokem. Tohle bude náročná noc pomyslela jsem si, když jsem viděla jak se mu rýsuje pevná boule v kalhotách. ,,To by pro dnešek stačilo, pokračování příště." poslala jsem mu ještě vzdušnou pusu a na schodech na něj ještě nakoukla a viděla jak sedí a kouká do blba......jsem prostě dobrá.
Když jsem si lehla, všechno se zdálo být víc děsivější než včera v noci. Pořádně jsem zachumlala do peřin a asi po 15 minutách se mi podařilo usnout.
Tomas's POV
Když na mně seděla, tak jako bych byl někde úplně jinde. Ta holka se mnou dělá neskutečný věci a já jí prostě musím mít. Když mě líbala na krku a jak se ke mě tiskla, tak jsem cítil, že tam dole jsem na tom dost špatně, ale než jsem s tím stihl něco udělat, tak vstala a odešla. ,,Děláš si ze mě prdel?" řekl jsem asi po 5 minutách, když už mě nemohla slyšet.
Po chvilce jsem se z toho nějak vzpamatoval, to se ovšem nedalo říct o tom dole, stál v pozoru jako před nastoupenou jednotkou.
Alison's POV
Vzbudila jsem se asi v 1 ráno a hrozně jsem se bála. Nejlepší bylo, když se mi zničeho nic pohnul závěs. Z pokoje jsem vyletěla jako neřízená střela a vběhla k Tomasovi do pokoje, kde jsem nezapomněla rozsvítit a skočila k němu do postele, no spíš na něho."Promiň jestli jsem tě vzbudila, ale můžu spát u tebe?" řekla jsem a celá rozklepaná a svalila se na druhou půlku postele. ,,Copak už chceš pokračování." nadzdvihl obočí a posunul se ke mně. Bože to je vůl. ,,Ne, ale bojím se a v mém pokoji něco je....pohnul se mi závěs."
,,Fajn, tak já se tam jdu podívat." zafuněl a vstal z postele. ,,Ne! Nenechávej mě tu samotnou." zakřičela jsem na něho a ten zmetek se jenom zasmál. Vyhrabala jsem se zpod peřin a vyběhla za ním. Zastavila jsem se až mezi dveřmi do mého pokoje.
,,Vidíš? Nic tu není. Měla jsi jen otevřené okno, proto se hýbal." řekl s úšklebkem a zatahal za závěs. Zavřel okno a šel ke mně. ,,Aha, ale já tu stejně nezůstanu." zašeptala jsem a zhasla u sebe v pokoji a zavřela dveře. Rozeběhla jsem se zpět za Tomasem a skočila zpět do jeho postele. Uvelebila jsem se na levé straně, na které předtím ležel on a která on něj byla stále vyhřátá. Jen mě s úsměvem pozoroval ode dveří a následně zhasl. Už jsem se tolik nebála, ale pořád to byl nepříjemný pocit, ale když si lehl vedle mě a já se k němu otočila zády, rukou mě objal okolo pasu a přitáhl si mě k sobě, tak jsem se cítila v bezpečí.
ČTEŠ
StepBrother✔
RomanceMomentálně prochází velice, velice hlubokou korekcí. ⇩⇩⇩⇩⇩⇩ Musíme myslet na to že budeme brzy nevlastní sourozenci. A často na to oba zapomínáme. Je to hrozně těžké. Ale musí se to změnit. 5.5.2017 #11 v kategorii romance 30.7.2017 #5 v kategorii...