Chapter 1

61 1 0
                                    

Minah tersandar lesu di sisi katil single miliknya dan berbicara resah kecewa di hati. Perkara seperti ini sudah sebati dalam dirinya. Berita mengejut yang dikhabarkan padanya sebentar tadi benar benar menarik semangat kehidupannya.

"Sampai hati mak ayah buat aku macam ni , aku ni bukan anak diaorang ke?" bicara hati Minah.

Setelah segala apa yang telah aku korbankan demi mereka berdua, tetap jua tidak membuahkan hasil positif buat aku.

-JEDA SEKETIKA-

Kemudian , mengalir perlahan juga air mata yang sekian tadi Minah tahan. Kali ini hatinya cukup terseksa dan hancur akibat perbuatan kedua ibu bapanya. Minah menangis sendirian tanpa bunyi seduan. Silent tears namanya.

Minah memang begitu dari dulu lagi. Terlalu memendam perasaannya sendirian. Tidak mahu bebanan yang sedia terpikul oleh bahunya menyusahkan orang lain pula.

Sememangnya tiada sesiapa yang sudi menjadi tempat mengadu nasib , pilu dan sedih Minah mahupun keluarganya.

"Kenapalah hidup aku macam ni? Ada mak ayah tapi macam anak yatim piatu je aku rasa", Minah mengeluh.

"Aaahh! aku dah tak kisah apa nak jadi dengan hidup aku lepas ni". Minah bangkit meneruskan kehidupannya.

#First of all thank you for your pleasure reading my story . I'm very sorry cause my beggining chapter kind like too short.
#Author really appreciated if u dont mind leaving some comments to every chapter as i really want to know who've read them.
#Motive , want to get ur real opinion and suggestion to encourage me doing the another story.
#do read the next chapter ya🌸

Small Issues Big MatterWhere stories live. Discover now