O dva týdny později
Ráno jsem se probudila jako obvykle s hlavou na Harryho hrudi. Spali jsme tak každou noc. Líbilo se mi cítit jeho pravidelné oddechování a poslouchat tlukot jeho srdce. Bylo to uklidňující.
Harry na mě bral ohledy a za celou dobu se o nic víc nepokoušel. Líbat jsme se líbali, to ano, ale v posteli mi dal vždycky jen pusu na dobrou noc a omotal kolem mě ruku. Dokonce si i zvykl na mé způsoby zakrývání se před ním, aby neviděl nic, co by vidět neměl a tak nějak po týdnu už to přestal řešit. Jeho vtipné poznámky na toto téma ustaly a on sám se otáčel zády ke mně, abych měla soukromí. Byla jsem mu vděčná za to, jak ohleduplný byl a s ničím na mě nespěchal.
Měl to být den jako každý jiný, ale pohled na svůj rozsvícený displej mobilu mě ujistil v tom, že nejspíš nebude. 22. červen. Den, kdy jsem se narodila. Den, který v letošním roce oznamoval mé devatenácté narozeniny. Den, který jak jsem doufala, nikdo nebude řešit. Opravdu jsem si přála, aby na to Harry zapomněl.
Nepotřebovala jsem další velkolepou oslavu, která by se točila kolem mě. To opravdu ne! Stačilo mi být středem pozornosti všude tam, kam jsem s klukama za poslední dva týdny vkročila. Být tou divnou holkou na vozíčku, kterou kluci z nejslavnější skupiny světa obletovali na každém kroku. Bylo to divné. Ne, že mě by se to vyloženě nelíbilo, jak se všichni snažili. Já na jednu stranu chtěla dělat všechno sama a nepřipadat si tak bezmocná, ale na druhou stranu mi lichotilo, jak se ke mně chovali. Líbilo se mi být v jejich blízkosti. Nechávali mě dělat, co jsem chtěla, a pomohli mi, až když jsem o pomoc požádala a za to jsem je milovala. Za to, jak se se mnou nesnažili v kuse jednat jako s kriplem. S nimi jsem se cítila normálně. S nimi jsem žila.
Ale v momentě, kdy jsem zůstala jen s někým z jejich týmu a potichoučku zpovzdálí sledovala, jak pracují, tak už mi tak dobře nebylo. Věděla jsem, že člověk, se kterým jsem byla, byl pověřený mě hlídat a není zrovna nadšený z toho, že tam jsem. Ano, tohle přesně si říkal každý pracovník jejich managementu. Nebyli nadšení ani tím, že jsem u kluků bydlela. Věděli, že to přinese spoustu otázek, ale Harry mě o všem dopředu poučil a tak jsem věděla, že před světem a i před managementem mám hrát pouze jeho kamarádku.
Měla jsem s nimi podepsanou smlouvu a tu jsem musela respektovat, dokud jim Harry náš vztah neoznámí a nevyjedná s nimi naše zveřejnění. V což jsem doufala, že bude až za dlouho. Radši být v novinách popisovaná jako jeho nejlepší kamarádka po úrazu než jako invalidní přítelkyně Harryho Stylese! To by bylo potupnější než to, co se zatím zveřejnilo. Ale moc jsem toho nečetla. Kluci mi radili, ať to moc nečtu a tak jsem je poslechla.
Ale zase nemůžu říct, že bych se tak cítila se všemi lidmi z jejich týmu. Pár lidí jsem si přeci jen oblíbila. Joshe, který u nás párkrát byl mě „hlídat“, když tam byla ještě Gemma, se kterou opravdu rád flirtoval! Přesně jak naznačil Harry, ale ani ona nebyla bez viny. Dále to byla rozhodně jejich vizážistka Lou. To byla zlatá osoba! Ani jsem se klukům nedivila, že ji tolik milují. Dokázala s nimi blbnout, smát se jejich puberťáckým vtipům, ale taky je dokázala postavit do latě, když už ji štvali. Měla u nich velký respekt. No a kdo by si nezamiloval to roztomilé dítko, co se motalo všude kolem, tak fakt nevím. Musel by být asi slepý. Luxinku jsem si zamilovala okamžitě a ona mě taky. Strašně ráda se nechávala vozit, sedíc na mém klíně. Pořád jsem si s ní hrála, když byla příležitost. No a pak jsem taky měla ráda Paula. Ten jediný mi z jejich namakaných bodyguardů přišel v pohodě. Ostatní měli až moc velký syndrom mračivosti.
Vyškrábala jsem se z postele, zatímco Harry ještě klidně ze spánku oddechoval a namířila si to do koupelny. Hodiny na mobilu mi ukázaly, že je 7:20, což byl přesně můj čas na ranní hygienu. Byli jsme tak s klukama domluvení, protože oni většinou chrápali až do osmi, pokud nebyl zrovna den, kdy se muselo stávat dřív, kvůli dlouhé cestě za prací. A dnes takový den nebyl, takže jsem mohla v klidu vklouznout do sprchy a trochu se upravit.
ČTEŠ
This Part Of My Life 2 [1D]
FanfictionPokračování úspěšné povídky This Part Of My Life navazuje na svou předchozí sérii, kdy si Deb začala sexuální románek s Harrym, svým nejlepším kamarádem, zatímco její srdce patří pouze jeho nejlepšímu kamarádovi a kolegovi ze skupiny - Louisovi, kte...