This Part of My Life 3 [TRAILER]

1.6K 89 16
                                    

Tak a je to! Konečně jsem dokončila to, na co tak dlouho čekáte :) Trailer pro třetí a poslední řadu TPOML! Na úvod jen řeknu, že to byla opravdu dřina. Můj program se rozhodl nespolupracovat a skoro osm hodin se mi nedařilo to uložit. Pak tam nastaly problémy ještě s tím, že pokaždé když už to uložil, tak to uložil s nějakou chybou. Tu jsem opravila, uložila a zlatý prográmek si našel jinou. Pokaždé! Proto v traileru najdete 3 "bliky", které tam nemají co dělat, ale já to po sto padesáté ukládat nebudu! On by ty bliky udělal zase jinde :D Takže za to se moc omlouvám, ale snad vás to nijak špatně nevyruší a nerozhodí. Opravdu mě to mrzí, že to není bez chyb, ale čeho je moc, toho je příliš.

A teď něco málo k traileru a postavám. Myslím, že byste to pochopili i tak (alespoň si myslím, že jsem to dělala tak, aby to pochopitelné bylo), ale není na škodu se dopředu trochu připravit, že? Hlavní postavy znáte a bez problému je poznáte. Tiff jako Debbie, Blake jako Summer, kluci jako kluci. Ostatní "herci" jsou roztřízeni podle holek a jejich vlasů. Brunetky aka Debbie a kluci jsou tudíž Louisové (jen v jednom případě to Louis nebude, ale to poznáte podle popisu) a blondýnky aka Summer a kluci rovná se Harry. Nic složitého, že? Navíc je trailer rozdělen na několik částí takže každá dvojice má svou vlastní část a neztratíte se v tom (alespoň doufám). No, to by bylo asi tak vše.Teď už mi nezbývá nic jiného než vám popřát (snad) příjemnou podívanou a hodně psychického klidu do další série :) PS. Budete ho potřebovat ;)

TRAILER >>> v MEDIA nebo http://1url.cz/0VG9

Komu NEJEDE YOUTUBE, v komentářích nebo v EXTERNAL LINK je uveden odkaz na zkouknito :)

This Part Of My Life 2 [1D]Kde žijí příběhy. Začni objevovat