Rendesen meglepődtem. Ez csak valami vicc, ugye? Szalai Ádám végre észrevette, hogy ő sem tökéletes? Szerintem ez csak egyszer történik meg minden évben. Vagy talán annyiszor sem...
Igazi vastaps jár érte, komolyan.
Lia tagadhatlan izgatottsággal, és lelkesedéssel fűrkészi arcomat, amelyre akaratlanul is kiül egy folytott mosoly.
- Az jó. - rántok vállat. - Asszem'
- Még hogy jó?! - visítozik Lia. - Ez a legjobb dolog, ami történt az emberiség történetében! A kibaszott szexi Szalai Ádám utánad érdeklődik! Tudod hányan lennének most a helyedben?! Hát elmondom kisanyám, hogy több ezren! Köztük én is. Szalai Ádám egy isten!
- Közel sem. - jegyzem meg morogva. - Egy tapintatlan szexgép, aki ágyba vinné az első csajt, akit meglát.
- Ember, láttad már a hasát?! - emeli feljebb hangját pár oktávval Lia.
- Javíthatatlan vagy. - állapítom meg nevetve. - Na, én mentem fürdeni.
- Fürdés közben képzeld magad elé Szalait félmeztelenül! - szól utánam Lia, mikor én már a lépcsőfokokon lépegetek felfelé. - Garantált az élvezet!
- Akármilyen meglepő is neked, a húgyagyu férfiak nélkül is élvezet a fürdés. - jelzem, majd a fürdőmbe sétálok.A kádam elé terítek egy random módon kiválasztott törölközőt, hogy szárazon maradhasson a küszöb, valamint, hogy ne csússzak el, ha vizes lábammal ha küszöbre lépek. Félig megtöltöm a kádat vízzel, majd megszabadítva magam a per pillanat felesleges textiltől, és kényelmesen elhelyezkedem a kádban. Hagytam magamnak 10 perc lazulási időt, és neki álltam átkenegetni a testemet, a kedvenc cseresznye illatú tusfürdömmel. Fürdés után, csupasz testem köré tekerek még egy törülközőt, és elcsoszogok az egy lépisnyire található szobámig, azon belül is a szekrényemig. Kiválasztok egy kinyúlt, sima fehér pólót, ami csak egy volt a sok közül, hozzá pedig egy szintén fehér alsóneműt, a meleg nyári éjszakára való tekintettel. Ajtócsapódásra leszek figyelmes, ez pedig alaposan megijesztett. Liftező gyomorral, csiga léptekkel megyek vissza az eredeti kiindulópontomhoz. Nagy kő esik le a szívemről, amikor megvilágosódom. Csak Lia ment el. A kanapémon egy lefordított fénykép hevert, rajta egy írással.
" Csak gondold meg. Ez egy soha nem visszatérő lehetőség. Egy istencsászár érdeklődik irántad. Használd ki."
Kíváncsian felfordítom. Szalai Ádám nézett vissza rám, focista mezében, izzadt homlokkal, a labdát kémlelve. Szinte azonnal kirobban belőlem egy hangos kacaj.
Lia olyan hihetetlen...Évek óta ismerem, de mindig meg tud lepni. De miért hord ő magával egy képet Szalai Ádámról?! Oké, ez kicsit beteges... Még én beszélek betegességről, mikor 24 évesen még szűz vagyok. Gratula Hanna...
Ledobom a képet az ülőalkalmatosságra, aztán vissza somfordálok a hálószobámba. Betakaróztam, és álomra próbáltam hajtani a fejem. Lehetetlen küldetésnek bizonyult.
Nem tudom őt kiverni a fejemből. Bármilyen fájó is, be kell látnom, hogy tényleg iszonyatosan jókepű ez a Szalai... A formás arca bevésődött az emlékezetembe. A telt ajkaival egyaránt... ÉBRESZTŐ HANNA! Nem érezhetsz iránta semmit! Pusztán szín tiszta utálatot, és gyűlöletet. Más egyéb nem megengedett!
Egy csomó forgolódás után megragadom a mobilomat, és böngészni kezdek az interneten. Később már azt gondoltam, bár ne tettem volna...
" Iszak Eszter nem rég szakított volt kedvesével, Dobrády Ákossal, de úgy tűnik, nem tétovázik. A hírek szerint az EB első magyar góljának berúgójàval, Szalai Ádámmal került komolyabb kapcsolatba. A szőke bombázó ilyen rövid idő alatt túl tette volna magát több éves kapcsolatán? Mindenesetre, amint friss információk kerülnek a birtokunkba, azonnal tudatjuk olvasóinkkal."
YOU ARE READING
Válassz, Szalai Ádám ~Befejezett~
Teen FictionAz a ribanc, vagy én? Választanod kell, Ádám!