Talán elkéne gondolkoznom azon, hogy színész legyek. Sikerült úgy tennem az eddig eltelt 2 órában, mintha egy fikarcnyit se haragudnék Ádámra, minden rendben van köztünk, és halálosan szeretem. Ez mondjuk nem igényelte a színészi képességemet, hiszen valóban tápláltam iránta ezt halálos szerelmet. Ádámnak sikerült összedobnia egy ehető spagettit, amit én 10-es skálán 10-ből 10-re értékeltem. Ádám az ébedelés végeztével a kanapén terül el, és megvillantja felém széles mosolyát.
- Te nem jössz ide? - vizslat engem, a jellegzetes Szalai vigyorral arcán.El kell ismerni, Ádám nagyon is ért a jó fiú szerepének alakításához. Képes a képembe hazudni, és eljátszani a hős szerelmest...undorító! Kedvem lett volna tenyerem nyomát hagyni az arcán, de fent kell tartanom a látszatot. Magamban elátkozva Szalai Ádámot, leülök mellé, és elfojtva undoromat közelebb bújok hozzá.
- Valami baj van? - lát át a szitán Ádám.
- Miért lenne? - kérdezem ártatlanul.
- Távolságtartó vagy velem.
- Ma ilyen a hangulatom. - rántok vállat.
- Mire indulunk vacsorázni, jöjjön meg a kedved! - juttatja eszembe az általam megígért közös vacsorát, majd egy kisebb puszit nyom a fülem mögé.Reakcióm a bőrőmön megjelenő libabőrben nyilvánul meg, amelyet ő derülten nyugtáz. Ha végig tudom csinálni a mai napot, akkor a jövőben bármire képes leszek. Ádám hazug arcát nézni, eközben bájologni ki tudja meddig, igazi kihívás. Ádám hirtelen felpattan mellőlem, s ezt én értetlenül nézem.
- Felmegyek a mobilomért. - tájékoztat, majd elsüvít mellettem.Teljesen normálisnak láttam a dolgot, egészen addig, ameddig meg nem láttam a kis asztalon fekvő Ádám mobilját. Összeráncolom a homlokom. Jól van, majd csak rájön... Ebben a minutumban csöngettek. Az ajtóhoz sétálok, hogy kinyissam azt. De amikor azt megtettem, azt kívántam, bár ne tettem volna.
- Ha most megbocsájtasz, becsukom az ajtót... - akarom rácsapni Tamásra az ajtót, de ő azt megakadályozza.
- Beszélnünk kell. Fontos. - néz rám rezzenéstelen arccal.
- Nincs kedvem a hülyeségeidhez.Ekkor jutott eszembe, egy ötlet, amivel talán egy kicsit ártani tudnék Ádámnak. És ehhez az ötlethez, Tamás pont kapóra jön.
- Gyere be. - állok arébb az útból. - Kérsz valamit inni?
- Nem, kösz.
- Tuti? - lépek közelebb hozzá.Tisztán hallom zakatoló szívverését. Nyel egy nagyot, s letörli kissé verejtékező homlokát.
- Hanna, fejezd be. - utasít.
- Már miért tenném? - harapdálom ajkamat, az összhatás érdekében. - Azt ne mond, hogy nem tetszem neked...
- Nagyon is tetszel. De tudom mire megy ki a játék. És ebben nem akarok részt venni.
- Kár- lehelem ajkaira. - Pedig jók a játékszabályaim.
- Mi a szart csinálsz itt, te senki?! - csendül fel Ádám felháborodott hangja.
- Tájékoztatni kell a barátnődet, egy két sötét dologról a múltatból - lép el előlem Tamás. - Vagy meddig szándékozol titkolózni előtte?
- Neked ehhez igazán semmi közöd - sziszegi Ádám. - Takarodj innen, amíg szépen mondom!
- Örömmel - majd rám néz. - Vigyázz vele. Tartogat még nem várt meglepetéseket.Tamás ki az ajtó mögött tűnik el, Ádám eldobva egy piros dobozkát rohan fel az emeletre, engem faképnél hagyva. Szemem a dobozra meredt. Picit nagy volt ahhoz, hogy egy jegygyűrű lapuljon benne. Felveszem a tárgyat a földről, majd kinyitom azt. Felcsillannak szemeim. Egy egyszerű, de mégis gyönyörű arany nyaklánc feküdt a dobozban, egy szív alakú medállal kiegészítve.
ESTÁS LEYENDO
Válassz, Szalai Ádám ~Befejezett~
Novela JuvenilAz a ribanc, vagy én? Választanod kell, Ádám!