XVIII. Rész

2.5K 109 12
                                    

Ádám

Mérgesen becsapom magam után az ajtót, amire a lóbőrt húzó Dzsudzsi fel is riad. Bocsánatkérően tekintek rá, majd bebújok a takaró alá. Csak forgolódni vagyok képes, álom nem jött a szememre. Csak Ivetten kattogott az agyam. Részben neki köszönhetem, hogy Csillával szétmentünk. A 4. Évfordulonkat ünnepeltük. Előtte pár nappal üzeneteket kaptam, melyekben mindig ugyan az állt. Egy nap úgy is az enyém leszel. Nem tulajdonítottam nekik nagy figyelmet, azt hittem, csak egy rajongó. Az évfordulónk estéjén elvittem Csillát vacsorázni. És egyszer csak berohant ő, megrángatta Csillát, és késsel hadonászott. Az én utasításomra az étterem tulajdonos kihívta a rendőrőket, akik a bebörtönzés helyett a pszichiátriára küldték, mondván, hogy pár hónapos kezelés után nem lesz közveszélyes az emberekre. Eléggé felháborodtam, de a zsaruk nem engedtek. Másnap reggel Csilla üzenetben szakított velem. Nem mondhatnám, hogy bántam a dolgot. Valójában kissé hálás voltam Ivettnek, hisz Csillával nem jöttünk ki jól, így megspórolt nekem egy szakítást. És persze ha nem lesz vége mindennek, akkor nem ismertem volna meg az egyik legfontosabb embert az életemben, még ha nyálasan is hangzik. Hannát. Nem hittem a szerelemben első látásra, egészen addig, amíg meg nem láttam őt. Megbolondított a puszta jelenlétével. Iszonyúan vonzónak találtam a szókimondóságát, ami ugyan csak nagy erény számomra, hiszen én is szókimondó vagyok. Egy pillanat alatt lepattintott, nem érdekelte őt a hírnevem. Ez még rá dobott egy lapáttal. Minél előbb a magaménak akartam tudni. Nem volt egy könnyű menet, de megérte. Ő tesz a legboldogabb emberré a világon. És ha Ivett ezt is elrontja majd, öngyilkos leszek. Miért ennyire bonyolult az életem...?

Hanna

Liát másodpercek alatt varázsoltam át a földkerekség legidegbetegebb, és legmérgesebb emberévé. Egyszerre akarta kiherélni, és élve eltemetni Ádámot. Mi tagadás, Lia egy pszichopata. De a több éves barátságunk alatt, volt szerencsém megismerni Lia megnyugtatására való szereket. Mi más nyugtatná le jobban, mint egy nagy üveg Nutella. Ám bár a Lia által elfogyasztott Nutellát igazság szerint magamnak szántam, de a legjobb barátnőnkért áldozatot kell hozni. Késő estére Lia idegösszeroppanásának nyoma sem volt. Olyannyira, hogy hajlandó volt elvetni Szalai Ádám sírba tevésének gondolatát. Miután Lia elhagyta házam tájékát, nem maradt más hátra, mint hogy befeküdjek a meleg vízzel megtöltött, habfürdővel felhabosított kádamba, és ha ott végeztem, a pihe, puha ágyamba száműzzem magam holnap reggelig. Tehát hiper gyorsasággal indulok a fürdőszobába. Megnyitom a meleg vizet, amihez egy kis hideget is engedek. Megszabadulok ruháimtól, és elfekszem a kádamban. A meleg víz átmelegíti a testemet, amitől nem kicsit sikerül ellazulnom. Egy idő után viszont idejét láttam véget vetni ennek, így magam köré tekerve egy törölközőt, rálépek a kád elé kiterített törölközőre, és egy szürke pamut rövidnadrágot, és egy fehér felsőt húzok fel, pizsama gyanánt. Átérve a szobámba, habozás nélkül vetődöm az ágyamra. Ahogy az lenni szokott, most is akadtak problémáim az alvást illetően. A TV-ben semmi nézhető nem akadt, az internet pedig kihalt volt. Ezalól kivétel volt az Instagram,amit csak úgy elárasztottak a magyar válogatott képei. Az összes kép a holnapi mérkőzésre utal. A szekrényemen lógó vállfára nézek, amin ugyan csak lóg valami. A Szalai mez, amit minden meccsen viselni szoktam. Erős késztetést éreztem arra, hogy felvegyem, az Instagram oldalamra töltsem, megjelölve rajta Ádámot, meg persze a srácokat is, ezzel tudatva velük, hogy itthonról szurkolok nekik. Mint akit puskából lőttek volna ki, úgy pattanok ki az ágyból, és veszem fel a barátom nevével gyártott mezt. Az arcomra vigyort varázsolok, magam elé emelem a kamerát, és elsütöm a képet. Azonnal felkerül a kép, hozzá a szöveggel.

@sz_hanna: Hajrá srácok, szurkolok értetek!!! ❤❤⚽ #RiaRiaHungária #azéjjelsohanemérhetvéget #hajrá

Majd egyenként megjelölök rajta minden válogatott tagot, akinek tisztában voltam az Instagram nevével. Nem kellett sokáig várom, máris érkeztek a reakciók.

Válassz, Szalai Ádám ~Befejezett~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora