"Serieus, maat, hoe heb je het overleefd?" vraagt Jace.
"Een wolvenroedel heeft me opgenomen als hun baby en nu zorgen ze voor me", zeg ik. Ik heb geen zin om Miluji en Olivia te verlinken, dus ik kom maar met zo'n verhaal.
"Goeie", grinnikt hij.
"En jij?" vraag ik op mijn beurt.
"Zoals ik altijd overleef: ik vermoord mensen die in mijn buurt komen en ik 'verstop' me."
"Oké", zeg ik. Eerlijk, het boeit me niets wat hij met z'n leven doet, ik wil gewoon niet ongeïnteresseerd overkomen.
"WHAAAAAAAH!" gilt iemand. Jace en ik kijken om en zien Miluji aan komen rennen, met twee dolken in haar hand. Olivia volgt haar, met één dolk en zonder geschreeuw.
"Ga weg van Branny, viezerd!" gilt ze. Jace schiet meteen in de verdediging en grijpt zijn eigen wapens.
"Branny?" vraagt hij vervolgens grinnikend aan mij.
"Zeg maar niets", brom ik, "en Milu, hij is chill. De vorige keer had hij me ook kunnen vermoorden, maar ik ben er nog. Hij is chill." Miluji laat haar armen zakken en kijkt me met een open mond aan.
"Is hij je vriendje?"
"Wat? Nee", zeggen Jace en ik tegelijk.
"Mimi..." vraagt Olivia. Ze komt naast Miluji staan. "Waarom zouden ze in godsnaam een relatie hebben?" Ze kijkt Jace strak aan.
"Nou, ze vermoorden elkaar nie-"
"Dus hebben we een relatie?" onderbreek ik haar.
"Nee nee, laat me uitpraten. Jullie vermoorden elkaar niet èn jullie spreken stiekem af zonder ons in te lichten. Typisch verliefdemensen-gedrag", deelt ze trots mee.
"Ja, je hebt ons door", zucht Jace. Ook hij laat z'n wapens zakken. Hij wendt zich weer tot mij, terwijl Miluji ons met open mond aankijkt en enthousiast in haar handen klapt. "Dus dit is je wolvenroedel?"
"Jep."
"Jullie zijn zo cute samen!" gilt Miluji. Ze rent meer op ons af en vraagt gillend aan Jace hoe hij heet.
"Jason, maar mensen noemen me Jace", antwoordt hij rustig.
"Hmmm...." Ze loopt wat achteruit en zakt op het gras. "Jason is al een shipnaam van Brandon en Jace..." fluistert ze. "Jandon? Brason? Ja, Brason."
"Gaat het lekker?" vraag ik.
"Branny, ik heb de perfecte shipnaam! Brason!" gilt ze.
"Moest dit?" vraag ik geërgerd aan Jace.
"Jep."Sorry dat het niet heel erg lang is, maar m'n vader ligt in het ziekenhuis en ik heb veel toetsen, dus weinig tijd ':-|
JE LEEST
Hangbrug
Mystery / ThrillerTwintig mensen worden op één landgoed gezet. Rondom het land is een enorme kloof. Aan de overkant is een ander landgoed. Zelfs door de mist heen kan je zien dat er een prachtig gebouw staat, er mooie lichten zijn en het fijne gevoel straalt ervanaf...