Hanna
Het is vandaag woensdag en ik heb totaal geen zin in school. Niet vanwege meneer Mendes, maar vanwege Joy en Calum. Ik kan ze echt niet uitstaan.Op het moment sta ik te wachten op het schoolplein tot de bel gaat. Ik zie Joy en Calum het plein op komen lopen en ze lopen rechtstreeks naar mij.
"Hey babe." Zegt Calum en wil mij een kusje geven, maar ik trek mijn hoofd weg. Hij kijkt mij raar aan.
"Ik weet wat er tussen jullie omgaat, en ga vooral zo verder. Ik wil niks meer met jullie te maken hebben." Maak ik duidelijk en loop weg zodra de bel gaat. Ik heb weer tranen in mijn ogen en omdat ik niet oplet, loop ik tegen jawel, meneer Mendes aan.
"Wat is er aan de hand, Hanna?" Vraagt hij. Hij ziet er erg goed uit. Vandaag is hij in pak.
Dan begin ik alleen maar harder te huilen. Hij neemt mij mee naar zijn lokaal en doet die op slot. De gordijnen zijn ook dicht dus niemand kan naar binnen kijken. Ik ga op een tafel zitten.
Hij gaat voor mij staan en legt zijn handen op mijn benen. Daarna veegt hij mijn tranen weg. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, maar ik omhels hem. En hij omhelst mij terug.
"M-mijn vrienden hebben m-mij bedrogen." Weet ik uit te brengen. Hij aait mij over mijn rug. Dan vertel ik het hele verhaal. Hij laat mij los en veegt een pluk haar uit mijn gezicht.
"Ze zijn jou tranen niet waard." Zegt hij en kijkt mij diep in de ogen aan.
Een raar gevoel ontstaat in mijn maag. Krijg ik nou gevoelens voor mijn leraar. I guess so. Maar waarschijnlijk ziet hij mij als een one night stand, en daar hou ik echt niet van.
Onze hoofden komen dichterbij, maar ik trek weer weg. "Ik kan dit niet." Fluister ik.
"Ik weet dat je mij leuk vind, baby." Zegt hij.
"M-maar het is zo verkeerd, u bent mijn leraar." Zeg ik en kijk hem aan.
"Shht." Zegt hij en legt zijn vinger op mijn mond.
"Het is goed nu."
-
Oeeeeeeeeeeeeeh
JE LEEST
Mr. Mendes ~ herschrijving
FanfictionEen verhaal waarin een meisje, intieme dingen ondergaat met haar leraar. Hoogste rank #1 FanFiction Dit verhaal niet kopiëren! Gestart op 5 januari 2017 Voltooid ? Story by @johannabekhuis Cover by @johannabekhuis Momenteel aan het herschrijven! Ges...