Chapter 10

6K 186 36
                                    

Hanna
Ik zit op de fricking bank van meneer Mendes. Ik kan eindelijk weer helder zien.

Ik begin het weer warm te krijgen, meneer Mendes heeft me een deken gegeven.

"Wat deed je daar?" Zegt hij als hij terug komt met warme chocolade melk.

"Privè redenen." Zeg ik en neem de chocolade melk aan. Ik kijk rond in zijn woonkamer. Het ziet er netjes uit.

"Woont u hier zelf?" Vraag ik en kijk hem aan. Hij knikt.

"Vind je het mooi?" Vraagt hij.

"Ja, best wel." Zeg ik en kijk nog een keer rond. Dan zie ik iets wat mijn aandacht trekt.

"Oh my gosh, u heeft een ukelele daar staan." Zeg ik en pak hem op.

"Noem me Shawn, en zeg maar gewoon 'je', als we niet op school zijn." Zegt hij en glimlacht naar mij. Ik knik.

Dan speel ik een liedje op de ukelele, en het laat me al helemaal beter voelen. Dan zie ik nog iets leuks.

"U speelt ook piano?" Vraag ik en loop naar de piano.

"Zeg alsjeblieft 'je'. En ja, ik speel ook piano." Lacht hij.

Ik speel Oceans van Hillsong. Shawn lijkt er rustig van te worden.

Ik kijk op mijn horloge, het is al laat!

"Uh, ik moet gaan." Zeg ik tegen meneer Mendes.

Hij staat op en doet de deur open. Nu sta ik buiten, tegenover hem. Ik weet niet zo goed hoe ik hem moet bedanken. Ik geef hem snel een kusje op de wang, waar ik een beetje spijt van heb en loop weg. Met een verbijsterde meneer Mendes achter me.

-
Kort hoofdstukje :)

Btw, toetsweek is voorbij, nu kan ik weer updaten 😄

Mr. Mendes ~ herschrijvingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu