Hanna
Ik word wakker naast Shawn. Zo misselijk heb ik me nog nooit gevoeld. Ik ren naar de wc en kots het eruit, even later voel ik dat Shawn mijn haar bij elkaar houd."Hoe komt het dat je zoveel spuugt babe?" Vraagt hij en hurkt zich naast mij.
"Uhm, ik denk van die vis die we aten deze week. Ik denk dat die niet heel goed meer was." Lieg ik. Hij kijkt bezorgd naar mij.
"Heel zeker?" Vraagt hij. Ik knik.
"Ik blijf thuis vandaag. Ga jij maar naar werk, ik pas op je huis." Zeg ik, sta op en loop weg. Maar Shawn pakt mijn hand vast en geeft mij een knuffel.
Ik knuffel hem terug. Ik kan het hem nog echt niet vertellen, maar ik weet ook niet wanneer het juiste moment is. Straks wil hij dat ik het ga laten weghalen. En dat wil ik juist niet!
"Ik ga mijn tanden maar even poetsen." Zeg ik. Hij knikt en loopt weg.
Ik slaak een diepe zucht.
~
Het is al een uurtje of twee geleden dat Shawn naar school is gegaan. Niemand mag van mij en Shawn weten en al helemaal niet van mijn zwangerschap. Als ze horen dat een leraar een leerling zwanger heeft gemaakt... oh gosh.Ik kijk naar pretty little liars. Ik verveel me zo. Op dit moment had ik mijn moeder gewoon nodig en het haar verteld, i guess.
Tranen beginnen over mijn wangen te glijden en later worden het er meer. Dan gaat de voordeur open. Ik kijk raar op en daar staat Shawn.
"Shawn?" Zeg ik en sta op.
"Waarom huil je?"
"Waarom ben je nu al thuis?" Vraag ik om van onderwerp te veranderen.
"Ik heb me ziek gemeld voor jou liefje, waarom huil je?" Vraagt hij bezorgd.
"Nou ehm, ik had net Hachi gekeken." Lieg ik weer.
"Dat moet je ook niet doen moppie." Zegt hij en gaat op de bank zitten.
Ik knik. "Ehm, ik ga even wat te eten halen. Tot zo." Zeg ik en fiets snel even naar de Plus.
Ik pak heel veel chocola, toetjes, wat chips en bier voor Shawn.
Als ik terug kom, staat Shawn met zijn handen in zijn haren. Ik sla mijn armen om zijn middel heen van achteren. Hij schrikt en duwt mij een beetje weg.
"Wat is er?" Vraag ik.
"Wat is er?! Jij vraag heel leuk wat er is? Denk je niet wat ik net heb gezien in de prullenbak?! Ik wou het vuilnis weggooien en toen viel die zwangerschapstest er tussen uit. Je bent zwanger, Hanna!" Schreeuwt hij frusterend. Ik begin heel hard te huilen.
"Ik w-wou het je v-vertellen, maar ik d-d-durfde echt niet, S-Shawn." Stotter ik.
"En wanneer was je dat van plan?" Vraagt hij iets kalmer.
"Na een paar weken?" Zeg ik, maar het komt eruit als een vraag.
"Een paar weken?! Dan pas?! Hanna, je draagt verdomme mijn kind!" Schreeuwt hij. Ik schrik ervan en deins achteruit.
Ik zak op de grond. "Je zei gister nog dat je geen vader wou worden enzo!" Huil ik uit. "Ik durfde niet, ik ben zo bang." Ik denk dat ik nooit zo hard heb gehuild. Shawn zucht en laat zijn hoofd hangen. Zelf huilt hij ook een beetje.
"Ik heb de ruimte nodig." Zegt hij. Ik sta op.
"W-wat bedoel je?" Vraag ik bang.
"Ik moet je even niet zien." Zegt hij. Ik schrik ervan en loop naar hem toe. Maar hij duwt me zachtjes weg. "Ga weg Hanna."
Ik begin nog harder te huilen en loop zijn flat uit.
Wat ga ik oma nu uitleggen?
-
Ik hou echt van drama joehoee
JE LEEST
Mr. Mendes ~ herschrijving
FanfictionEen verhaal waarin een meisje, intieme dingen ondergaat met haar leraar. Hoogste rank #1 FanFiction Dit verhaal niet kopiëren! Gestart op 5 januari 2017 Voltooid ? Story by @johannabekhuis Cover by @johannabekhuis Momenteel aan het herschrijven! Ges...