Hanna
Vandaag is mam's begravenis. Ik kan het nog steeds niet geloven, ook al is het toch echt drie weken geleden gebeurd. Pap hebben ze gelukkig al opgepakt en ik woon nu bij mijn oma. Ik heb zitten bidden, waarom liet God dit gebeuren? Ik was zo boos op Hem. Maar waarschijnlijk was het haar tijd op aarde te verlaten. Ik ben nu bij Shawn, mij aan het klaar maken voor de begravenis. Ik heb mijn oma verteld dat ik me bij een vriendin klaar maak.Ik kijk afgekeurd in de spiegel. Ik heb een kort zwart, wijd jurkje aan. Met zwarte ballerina's. Mijn haar heb ik los gelaten.
"Je ziet er mooi uit babe." Zegt Shawn die van achteren te voorschijn komt. Ik geef hem een knuffel.
"Ik wou dat je er bij kon zijn." Zeg ik tegen hem terwijl ik mijn hoofd verstop in zijn nek.
"Ik ben er bij, in je hart." Zegt hij en wijst naar mijn linker borst. Ik glimlach naar hem en geef hem een kus.
"Het komt helemaal goed babe, jij kan dit. Ik hou van je." Zegt hij en kijkt me aan.
"Ik hou van je." Zeg ik en kus hem lang.
Ik hou echt zoveel van hem.
*skip de begravenis*
Ik kom na deze lange, ruige dag thuis met oma.
"Ik ga naar mijn kamer, welterusten." Zeg ik tegen haar en geef haar een kus op d'r wang. Ze glimlacht.
"Welterusten lieverd."
Ik loop naar boven en plof op bed. Ik sms Shawn.
H: Ik ben weer thuis, het was zwaar.
S: Hey babe, ging het allemaal wel goed?
H: Ja, mwah. Ik kon niks zeggen zonder te huilen. Ik ga nu slapen, ik zie je morgen weer. Welterusten my love ❤
S: Welterusten baby ❤Ik gooi mijn telefoon weg, kleed me om en ga in bed liggen. Ik staar naar het plafond. Ik kan echt niet slapen, het lukt echt niet. Ik ben moe, maar het lukt gewoon niet. Ik denk aan vanalles, aan Shawn, mijn moeder en mijn vader. Ik denk aan school en ik denk aan Joy. Joy is er niet voor mij geweest, ze heeft mij laten barsten! Ik kan het niet geloven, ik ben er altijd voor haar geweest.
Ik pak mijn telefoon en zoek een foto van Shawn op. Dan word ik altijd wel wat vrolijker.
Hij is zo'n cutie. Ik ben zo blij dat ik hem heb.
-
😊😊
JE LEEST
Mr. Mendes ~ herschrijving
Fiksi PenggemarEen verhaal waarin een meisje, intieme dingen ondergaat met haar leraar. Hoogste rank #1 FanFiction Dit verhaal niet kopiëren! Gestart op 5 januari 2017 Voltooid ? Story by @johannabekhuis Cover by @johannabekhuis Momenteel aan het herschrijven! Ges...