Chapter 2

8.3K 215 157
                                    

Hanna
Als ik mezelf weer heb opgefrist, loop ik rustig naar buiten naar Joy en trek haar mee.

"Wat is er met je shirt gebeurt?" Vraagt ze en houdt haar lach in.

"Een hottie knalde tegen mij aan en gooide koffie over mij heen. Het was zo ongemakkelijk, want hij staarde de hele tijd naar mijn borsten." Zeg ik.

Ze begint heel hard te lachen waardoor ik haar speels een klap geef.

"Dit is geweldig!" Zegt ze en klapt in haar handen. Dan gaat de bel en we lopen naar binnen.

"Bah, engels! Ik haat engels." Zegt Joy en kreunt.

Ik lach."Ik hou van engels!" Zeg ik en duw haar, ze duwt me terug.

We lopen het klaslokaal in en gaan alvast naast elkaar zitten.

Als iedereen zit, is het altijd zo'n kabaal. Ik krijg een propje tegen mijn hoofd. Ik draai me om en zie mijn beste vriend, Calum zitten.

"Calum!" Roep ik, sta op en geef hem een knuffel. "Hoe is het?" En zo belanden we in een diepgaand gesprek.

"Goedemorgen klas, ga allemaal op je eigen plek zitten." Ik kijk op en mijn mond valt open. Dat is die hottie met de koffie.

Snel ga ik naast Joy zitten en kan niet stoppen met staren. Dan kijkt hij mij aan en zijn ogen worden groot.

"Holy cow." Zegt hij en de hele klas kijkt mij aan. Snel kijk ik naar buiten.

Meneer hottie schraapt zijn keel en schrijft zijn naam op het bord.

"Ik ben Meneer Mendes, ik ben de invaller voor Mevrouw Berghout."

"Waarom doe je zo raar?" Fluistert Joy in mijn oor.

"Dat is koffie hottie." Fluister ik terug.

"Oh my gosh!" Zegt ze hardop. Snel slaat ze haar handen voor haar mond.

"We gaan een voorstelrondje doen en we beginnen hier vooraan." Zegt Meneer Mendes en wijst Joy aan.

Joy stelt zichzelf voor. "Ik ben Joy Hastings, ik ben 18 jaar en hou van films kijken." Iedereen lacht.

Dan ben ik aan de beurt.

"Ik ben Hanna McCullens, ik ben 17 jaar en hou van ukelele spelen." Zeg ik en kijk hem aan. Hij knikt.

Als iedereen is geweest, is Meneer Mendes zelf aan de beurt.

"Ik ben dus Meneer Mendes, ik ben 23 jaar oud en ben hier pas komen wonen. Ik hou heel erg veel van gitaar spelen."

"Dat matcht goed met ukelele Hanna." Fluistert Joy lachend. Ik sla haar.

"Hij is veel te oud voor mij, bovendien is hij mijn leraar en dat is verboden!" Zeg ik.

"Over èèn jaar niet meer." Zegt ze. Ik rol met mijn ogen.

"Is er iets wat je met ons wil delen, Joy?" Vraagt meneer Mendes.

Ze is stil en knikt daarna nee.

Idioot.

-
Raar einde, lmao... wat vinden jullie er tot nu toe van?

Mr. Mendes ~ herschrijvingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu