Chapter 48

3.2K 115 18
                                    

Hanna
"Shawn?" Zeg ik. Hopend dat hij nog wakker is. Hij draait zich om. Ik leg mijn hand op zijn wang.

"Ja babe?"

"Ik ben zo ontzettend trots op jou, liefje. Dat je dit haalt. Dat je op tour gaat, al die meiden die fan van je zijn. Je wordt vader en ik weet nu al dat je een geweldige vader wordt! Lieve schattie, ik hou van jou." Zeg ik en begin een beetje te huilen. Hij kust mijn tranen weg en trekt mij dichter bij hem.

"Thanks babe, dat betekent ontzettend veel voor mij." Zegt hij en kust alle plekjes op mijn gezicht.

"Mag ik iets eerlijks zeggen?" Hij knikt.

"Ik ben bang dat als we op tour gaan, je een nieuw meisje vind en met haar ervan doorgaat." Zeg ik verlegen en vermijd Shawn zijn ogen. Hij pakt mijn hand.

"Babe, dat zou ik nooit kunnen doen. Ik ben verliefd op jou! Niet op iemand anders. Ik zou nooit iemand anders willen dan jou, al zou er nu een naakte vrouw de kamer binnen lopen, zal ik haar weg sturen. Want ik houd van jou en ik ben van jou, en jij bent van mij. Ik zou geen andere vrouw dan jou willen. Want jij bent de beste en geweldigste vrouw. Ik heb nog nooit iemand ontmoet die zoveel van mij houdt." Ik ben heel hard aan het huilen nu. Ik ga half op hem liggen.

"Dit betekent heel veel voor mij, Shawn."

Hij glimlacht en geeft een kusje op mijn wang.

Samen vallen we in een diepe slaap.

-
Een klein opvul stukje

Mr. Mendes ~ herschrijvingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu