Chapter 62

3.2K 112 33
                                    

Hanna
Toen ik het Shawn had verteld, liet hij mij niet meer los. Hij heeft nog een beschermend laagje erbij gekregen. Wanneer hij op het podium staat, kijkt hij de hele tijd mijn kant op om te checken of ik nog oké ben. Ik vind het niet heel erg, maar het mag wel wat minder.

Shawn en ik hebben besloten nog niks te vertellen. Pas als ik op tien weken zit, is het veilig om het bekend te maken. Nu Shawn steeds beroemder wordt, is het belangrijk dat we niet zomaar iets weggeven.

Ik kijk trots naar Shawn wanneer hij op het podium staat met zijn gitaar. Duizenden fans die meezingen. Het ontroerd mij gewoon. Wat mij opvalt is dat Shawn nerveuzer is dan normaal.

"Ik wil iemand het podium oproepen, iemand die heel speciaal voor mij is. Ik wil jullie vragen om jullie zaklampen op jullie telefoon aan te zetten." Ik kijk verbaasd op. "Hanna, zou je op het podium willen komen?" Vraagt hij lief. Verlegen loop ik het podium op. Iedereen heeft zijn lichtjes aangezet, het is prachtig. Shawn pakt mijn hand vast en gaat wat in de microfoon zeggen.

"Lieve Hanna, toen ik je voor het eerst zag, was het voor mij liefde op eerste gezicht. Er kan mij niemand gelukkiger maken dan jij. Als iemand een paar jaar geleden tegen mij had gezegd dat ik nu het mooiste, het leukste en het liefste meisje zou krijgen, had ik dat niet geloofd. We hebben samen veel meegemaakt, en daar zijn wij doorheen gekomen. Je maakt mij sterk en ik maak jou sterk. Samen zijn wij sterk. Lieve Hanna, wil je met mij trouwen?" Hij is nu op één knie gegaan, hij houdt het doosje met de prachtige ring voor mij (zie foto bovenaan). Mijn handen gaan voor mijn mond en ik geloof dat ik een paar tranen voel. Iedereen in de zaal roept aah en cute.

Ik knik hevig mijn hoofd. "Ja Shawn, ja ik wil zo graag met je trouwen." Shawn zijn lach staat breed op zijn gezicht en breder kan die niet. Hij staat op en doet de ring om mijn vinger.

Ik vlieg om zijn nek. "Je bent de liefste, ik hou zoveel van je." Fluister ik in zijn oor.

"Ik ga weer zingen babe, voor jou." Zegt hij en laat me los. Er komt een krukje op het podium waar ik op mag zitten.

"Deze is voor Hanna." Zegt hij en begint met het zingen van There's Nothing Holding Me Back.

Beste verloofde ever.

-
So fricking micking cute

Mr. Mendes ~ herschrijvingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu