Chapter 45

3.4K 133 18
                                    

Hannah
"Je bent echt geweldig! Hoe kan ik je ooit bedanken?" Vraagt hij en kust mij wel zo'n 10 keer.

Ik lach en fluister iets in zijn oor. Hij wordt langzaam rood en begint te grijnzen. Hij knikt en kust me. Samen belanden we kussend op be bank.

"Ik ben nerveus." Zeg ik.

"Waarom babe?" Vraagt hij bezorgd. Ik wijs naar mijn buik. Hij knikt.

"Zullen we het op knuffelen houden?" Vraagt hij. Ik knik en kus hem op zijn  neus.

~
Shawn heeft voorgesteld om op zijn nieuwe gitaar te spelen. Ik ben zo trots op hem. Hij speelt zo goed en ik zie gewoon in zijn ogen dat dit zijn passie is.

"Ik heb het je nog niet verteld, maar ik ben sinds kort begonnen met covers te maken op youtube." Verteld hij als hij klaar is met spelen.

Mijn ogen worden groot. "Serieus? Dat is zo cool!" Zeg ik en omhels hem. Hij kust me in mijn nek.

"Ik ga ze meteen opzoeken." Zeg ik en pak mijn telefoon. Ik klik er één aan. Ik ga op Shawn zijn schoot zitten en hij kijkt mee.

"Wat vindt je ervan?" Vraagt hij een beetje nerveus.

"Schatje, dit is geweldig. Ik ben zo trots op jou!" Zeg ik en kus hem.

~
De volgende dag was het helaas weer school. Dat betekent dat ik de klas moet gaan vertellen over mijn zwangerschap. En ik ben daar zo zenuwachtig over. Natuurlijk zeg ik niet van wie. Als ze ernaar vragen, zeg ik gewoon van mijn vriendje die zij niet kennen. Joy weet het allang, gelukkig.

Ik stap uit bed en maak Shawn ook wakker.

"Ik wil niet." Mompelt hij. Ik zucht.

"Ik ook niet." Ik begin bijna te huilen. Fricking hormonen.

Meteen zit Shawn rechtop. "Hey babe, niet huilen." Zegt hij en troost mij met kusjes. "Ik ben er voor je." Zegt hij en kust mij lang.

"Ik ben er altijd voor je." Fluistert hij als hij mij in zijn armen neemt.

"Altijd."

-
Lol lekker kort hoofdstukkie

Mr. Mendes ~ herschrijvingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu