Hannah
Zojuist heb ik mijn wiskunde examen gehad. Hij ging zo slecht, dat ik me nu nog beroerder voel. Ik wacht nu aan het hoekje van de straat tot Shawn mij komt ophalen. Het duurt al best lang...Eindelijk zie ik zijn auto in zicht. Hij stopt zodat ik kan instappen. Wanneer ik zit, barst ik in tranen uit. Shawn probeert mij te troosten vragen wat er is.
"Alsjeblieft, ik vertel het straks allemaal wel. Ik wil heel graag naar huis nu." Smeek ik. Met een bezorgde blik rijd Shawn verder.
We lopen over de galerie naar ons appartement.
"Het gaat ook wel goed met de baby, toch?" Vraagt hij bezorgd. We staan nu voor de deur.
Ik knik langzaam. Dan gaat er weer een steek door mijn buik heen. Ik grijp ernaar.
"Kunnen we naar binnen?"
Shawn knikt en opent de deur. Ik jog naar bed.
"Mijn examen ging bar slecht." Huil ik Shawn's shirt als hij naast mij komt liggen. "Alles gaat bar slecht, ik ben het zwanger zijn nu al zat. Ik ben er helemaal klaar mee!" Schreeuw/huil ik naar Shawn. Hij weet niet zo goed wat hij moet zeggen, dat is te zien.
Dan voel ik dat ik moet kotsen. Ik draai me om naar het andere kant van het bed, waar nog een emmer staat en kots het eruit. Shawn aait over mijn rug.
"Het is jouw schuld, klootzak!" Roep ik naar Shawn en sla zijn hand weg.
"Ik wou dat we nooit verkering hadden gekregen!" Schreeuw ik. Shawn is helemaal rood en staat op breken.
"Hannah." Zucht hij. Dan begin ik weer te huilen en vlieg in zijn armen.
"Dat meende ik niet Shawn, echt niet. Het spijt me zo." Huil ik. "Het zijn de hormonen, ze laten me dingen zeggen die ik echt niet meen." Ik pak nu Shawn zijn gezicht vast.
"Je weet dat ik van je houd, als ik ooit nog zoiets zeg, dan weet je dat ik het niet meen." Zeg ik. Hij knikt nog steeds verdrietig. Ik bedenk wat om hem vrolijk te maken. Dan weet ik het!
Ik ga recht op staan en begin mijn blouse los te knopen.
"Ha-hannah... wat d-doe je?" Stottert hij. Hij kan niet stoppen met naar mij kijken.
Gelukkig heb ik een mooi lingerie setje aan. Snel doe ik mijn blouse en broek uit.
"Ik wil je een beetje opvrolijken." Zeg ik. Zijn ogen lichten op.
Ik fluister nu in zijn oor. "Ik wou dat je seks kon geven, maar daar staat mijn hoofd niet naar." Zeg ik. Zijn gezicht wordt rood. Ik laat hem gewoon op het bedrand zitten.
"Relax." Zeg ik en kus hem. Hij voelt aan mijn buik terwijl we kussen. Ik maak zijn riem los en zorg dat hij kan relaxen. Voor we het weten, is zijn broek en boxer uit. Dan doe ik iets wat hij heel erg fijn vind. (We all know whats going on)
Maar helaas stop ik er snel mee. Ik ren naar de wc en kots het eruit. Shawn rent naar mij toe. Ik begin weer te huilen in zijn armen.
"Ik wou je gewoon plezieren enzo, en ik kan dat gewoon niet meer. Ik haat het." Zeg ik. Shawn zegt niks maar kust mij op mijn slaap.
"Zullen we maar gewoon in bed liggen?" Vraagt hij. Ik knik en Shawn leid mij naar bed.
Samen vallen we in slaap.
-
😍
JE LEEST
Mr. Mendes ~ herschrijving
FanfictionEen verhaal waarin een meisje, intieme dingen ondergaat met haar leraar. Hoogste rank #1 FanFiction Dit verhaal niet kopiëren! Gestart op 5 januari 2017 Voltooid ? Story by @johannabekhuis Cover by @johannabekhuis Momenteel aan het herschrijven! Ges...