Chapter 22

5.2K 142 25
                                    

Hanna
Ik word wakker en het eerste wat ik zie is zwart krullerig haar.

"Shawn?" zeg ik en tik hem aan. Hij kreunt een beetje waardoor ik moet lachen.

"Goodmorning." Zegt hij eindelijk en geeft mij een kusje. We stappen allebei uit bed. Ik loop naar de badkamer en maak me klaar voor vandaag.

Als ik de badkamer uitloop zie ik dat Shawn al is aangekleed en ontbijt heeft gemaakt.

Ik omhels hem.

"Straks als ik de deur uitga, moet je even 5 minuten wachten voordat jij gaat." Zeg ik en wij lachen een beetje.

"Okay ma'dam." Zegt hij. Ik giechel.

"Je bent echt super schattig." Zeg ik tegen hem en ga met mijn handen door zijn haar.

"Ik ben niet schattig." Zegt Shawn met een pruillip.

"Je bent wel schattig. Punt uit." Zeg ik, geef een kus en begin met eten.

"Ma-" wil hij zeggen, maar houd mijn hand voor zijn mond die hij vervolgens likt.

"Shawn! Ieuw." Zeg ik en veeg mijn hand aan zijn shirt af. Hij lacht. Gosh, so cute.

Als ik klaar ben met mijn ontbijt, trek ik mijn jas aan.

"Tot over een paar minuten." Zegt Shawn glimlachend. Ik glimlach terug, zwaai en stap de deur uit

Als ik het schoolplein op kom, rent Joy meteen naar mij toe en knuffelt mij.

"Mijn ouders gaan scheiden." Huilt ze. Ik schrik.

"Oh my gosh, Joy, dat is zo erg." Zeg ik en knuffel haar terug. Dan gaat de bel. Samen lopen we naar het engels lokaal.

"Goedemorgen dames." Zegt meneer Mendes wanneer ik en Joy binnen lopen. Ik glimlach naar hem, hij doet hetzelfde.

Dan stroomt het lokaal vol.

"Goedemorgen klas." Zegt meneer Mendes, de klas mompelt wat terug.

"Het gaat vandaag om zelfstandig werken, dus pak je werkboek en maak de volgende opdrachten." Legt hij uit en schrijft de opdrachten op het bord. Iedereen kreunt waardoor meneer Mendes lacht.

"Succes!" Zegt hij.

Ik open mijn werkboek en snap het nu al niet meer. Ik kan wel engels, maar de grammatica is zo moeilijk. Ik steek mijn hand op. Shawn ziet het en loopt glimlachend naar mij toe.

"Wat is er aan de hand?" Vraagt hij en gaat door zijn knieën bij mijn tafel zitten.

"Ik snap al deze opdrachten niet meneer." Zeg ik en kijk hem glimlachend aan. Dan begint hij met uitleggen.

"Ik snap het nog steeds niet." Zeg ik.

"Dan spreken we na de les wel een bijles datum af." Zegt hij en gaat weer achter zijn bureau zitten.

Als de les is afgelopen, zeg ik tegen Joy dat ze in de aula kan wachten. Ik blijf netjes aan mijn tafel zitten wachten tot de klas leeg is. Shawn doet de deur dicht en komt naast mij zitten. Hij legt zijn hand op mijn been.

"Dus Hanna, wanneer komt bijles goed voor jou uit?" Vraagt hij.

Ik glimlach. "Nu meneer." Zeg ik en zoen hem gepassioneerd.

Ik ben zo blij met hem.

"Hanna?"

-
Oeeeeeeeeeeeeeehhh 😅😅😅

Mr. Mendes ~ herschrijvingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu