C h a p t e r 1

1.1K 20 10
                                    

Seděla jsem na parapetu, koukala z okna, jak teplé letní počasí začíná střídat studenný vzduch a barevné listí. Mám ráda podzim. Studenný a chladný a zároveň tak veselý plný barev.

Kapičky deště potichu bušily do okenic, jak si přály dostat se dovnitř. Z přemýšlení mě vyrušil rozléhající se zvonek po domě. Neochotně jsem sešla dolů a zamířila k velkým dvoukřídlým dveřím. Když jsem spatřila osobu za nimi, začínala jsem litovat, že jsem je otevřela.

"Co tady děláš?" vyhrkla jsem překvapeně a ona osoba bez vyzvání vešla do našeho domu.

"Jel jsem kolem, tak jsem tě chtěl překvapit," uchechtl se hnědooký chlapec a prohrábnul si rukou své krátké kaštanové vlasy.

"To si překvapil," špitla jsem potichu, když se pomalým tempem blížil ke mně. Přisál se na mé rty a drze mě začal líbat.

"Ahoj Luku, nevěděla jsem, že máš přijít," pozdravila má úsměvavá matka mého kluka a věnovala se dál televizi.

"Jel jsem kolem, chtěl jsem Eadlyn překvapit," nasadil ten svůj falešnej úsměv, který byl nejspíš dost přesvědčivý a věnoval mi pusu na líčko, přičemž jsem se pokusila pousmát, abych vypadala alespoň trochu zamilovaně.

Nastalo trapné ticho, které prolamoval jen zvuk anglické reality show.

"Půjdeme nahoru zlato?" zamilově se usmál a řekl to až moc sladkým hlasem. Jen jsem přikývla a ruku v ruce s nim zamířila do svého pokoje.

Jen co zavřel dveře, které oddělovali zbytek domu od mého pokoje Luke pustil mou ruku a já se posadila na velkou postel. Opřela jsem se o rám postele a přitáhla si kolena k bradě. Mlčela jsem. Bála jsem se promluvit.

"Uhni," drknul do mě nepříjemně a já se o kus posunula. Stejně mi je jasné, že mě nepřijel překvapit, jak namlouval mé matce, ale zkontrolovat.

Luke Hemmings chodí o rok výš  - do třeťáku - na vysokou školu umění. Je pohledný, vysoký s širokými rameny. Tělo mu obalujou pevné svaly, že když za nimi stojí má drobná postava, jakobych zmizela.

Tahá se s tou nejhorší partou ze školy. Samý alkohol, tráva někteří tam berou i drogy. Ze začátku, co jsme se potkali působil jako jedinej normální z jejich party, i přes to, že je jejich vůdce. To se ale později změnilo. Každý den, každou minutu, každou sekundu jako bych byla blíž k smrti. Být s ním je jako žít bez kyslíku, bez srdce, bez citů.. I přes to že je nevyspělý, vždy nadržený a jsem jen jeho panenka pro jeho potěšení nedokážu ho opustit. Spíš se bojím.

Jediný, kdo věděl o všech těch věcem co mi dělal je Olivia. Olivia je má nejlepší kamaráda od začátku střední školy. Když jsem nastoupila na střední byla první, kdo se se mnou začal bavit hned první den. Musím přiznat, že ze začátku byla poněkud otravná a nedala se odbýt, ale časem se z nás staly nejlepší kamarádi. Štvalo ji Lukovo chování ke mně a to, že si to všechno nechávám líbit.

Ozvalo se jemné zaklepání a bez vyzvání do pokoje vstoupila usměvavá matka. "Jedu na nákup. Vrátím se asi tak za hodinu. Vy to tady sami zvládnete," usmála se a jak rychle se objevila, tak rychle zmizela. Luke se otočil a podíval se na mě s ďábelským úsměvem v andělské tváři a já už si začala přectavovat to nejhorší.

Nebezpečně rychle se ke mně přiblížil a začal mi dravě sát rty. Ze strachu jsem začala spolupracovat. Svou studenou rukou mi zajel pod tričko a při jeho dotekech mi naskakovala husí kůže. Přetáhl si přes hlavu černou mikinu i s trikem a při pohledu na jeho vypracované tělo jsem si skouskla ret.

Mé nahé tělo zakrývalo jen černé krajkové spodní prádlo. Dlouhé blonďaté vlasy mi padala přes ramena na záda. Po chvíli ke mně  přešel. Odložil sklenku whisky, co si nalil a oběma rukama mě donutil rozkročit nohy. Chci utéct. Všechno co v tuhle chvíli chci je zmizet pryč a brečet. Snažim se ale zůstat silná a tak nedělám ani jedno. Plácnul mě přes zadek a zasmál se, když jsem bolestně sykla. Ucítila jsem povědomou bolest jak se mě znovu zmocnil a spolu s ní přišli pocity, co už byly méně povědomé. Přijdu si, že jsem méně než nic. Znovu se mi chtělo brečet, ale to jsem si zakázala. Nepoddám se tomu. Tak se nesnížím. Ucítila jsem nepříjemnou bolest v pod břiše a doufala, že to brzy skončí. Chytil mě za vlasy, až mu jich pár zůstalo mezi prsty.

Jakmile bylo po všem jen se oblékl a zmizel. Nechal mě nahou na posteli. Samotnou. Přehodila jsem přes sebe deku a začala plakat.

-
A/N: Takžeeeeee nový příběh je na světě!! Huhuuuu, otevřeme šáňo!
Tak zde máte první kapitolu. Nebojte, nebude tam tolik násilí a slibuju, že se to rozjede. Doufám, že mě nějaký 5sos fanynky neukamenují za to, že jsem z Luka udělala násilníka.

V.

IDFC  [Manu Rios]  Kde žijí příběhy. Začni objevovat