C h a p t e r 15

91 13 5
                                    

A přitom oba věděli, že to mají zastavit.

"Tohle nejde," odtáhla se od něj Eadlyn, když si uvědomila, co dělá.

"Proč ne?" podíval se na ni nechápavě.

"Není to správné," zakroutila nesouhlasně hlavou a zoufale si zajela prsty do vlasů.

"Je to správné," pousmál se.

"Ne, není. Ty máš Denisse, já Luka. Každej máme svůj život. Tohle se nemělo stát. Něměli jsme spolu jít na kafe, neměli jsme se procházet jako nějaký zamilovaný pár po tower bridge a už vůbec jsme se neměli políbit při romantickém západu slunce!" oči ji zarudly, jak se v nich snažila udržet slané slzy, aby vypadala silně.

"Už budu muset jít," nemusela, ale už nedokázala být v jeho přítomnosti ani o minutu déle.

"Ead, počkej," dopoběhl blondýnku hnědák a chytl ji za paži, aby ji přinutil se zastavit. Dívka se mu ale vykroutila.

"Nech mě jít, prosím," podívala se mu se slzami do oči. Něco chtěl říct, ale dívce zazvonil mobil.

"Kde si? Potřebuju tě teď tady," ozval se mírně ochraptěným hlasem Luke z druhé strany.

"Tím chceš říct, že si nadržený?" pronesla ironicky blondýnka do telefonu.

"Kde si?!" přešel její otázku jako nedůležitý fakt a jeho hlas zhrubnil.

"Ehm, poblíž Starbucks v centru," znervóznila. Bylo ji jasné, že pro ni Luke přijede. Co udělá, když ji uvidí takhle pozdě večer venku s Manuem??

Jak dívka očekávala, Luke pro ni jel. Posadila se na nejbližší lavičku a Manu ji nechápavě pozoroval.

"Co se děje?" zeptal se konečně po pár minutách a dřepnul si před Eadlyn, která seděla na lavičce a nervózně si mnula ruce.

"Měl bys jít," nepodívala se mu do tváře a dál si mnula ruce.

"Proč?" zadíval se na ni nechápavě a vzal její dlaně do svých.

"Asi by nebylo dobrý, kdyby nás tu spolu viděl," konečně se na něj podívala. "Prosím," špitla.

"Nerozumím tomu," podíval se ji do oči a pořad ji nepřestával držet za ruku. "Proč po tom všem jdeš teď k němu?"

"Jak to myslíš po tom všem?" zeptala se nechápavě.

"Všiml sem si těch modřin na krku," přiznal. "Nemusíš s nim být. Nemusíš se mu podřizovat. Nemusíš ho poslouchat. Nejsi jeho majetek, sakra."

"Je to složitější," zajela si zoufale rukou do vlasů, co ji vítr mírně rozcuchal, a tím se vycukala z Manuovi.

Hnědovlasý chlapec se chtěl zeptat, co tím myslí, ale přerušil ho zvuk motoru přijíždějícího černého vysokého Range Roveru. Vypnul motor a po chvíli z auta vylezl kudrnatý Luke v černých jeans a volné šedé mikině. Zamířil přímo k nim a nevypadal, že by ho Manua přítomnost nějak potěšila.

"Co ten tu dělá?" podíval se na Eadlyn vražedným pohledem a blondýnce z jeho chladného hlasu naskočila husí kůže.

IDFC  [Manu Rios]  Kde žijí příběhy. Začni objevovat