C h a p t e r 8

96 12 4
                                    

December

Dočetla jsem kapitolu a zavřela knihu. Převalila jsem se na druhej bok a natáhla pro telefon. Už bylo něco po 10am a tak jsem se rozhodla, že konečně vstanu. Přešla jsem před zrcadlo a upravila si bílé flanelové pyžamo se sobími motivy. Vlasy jsem si obyčejně sepnula do vysokého drdolu a vydala se dolů.

Už na schodech jsem cítila jak je celý barák provoněný skořicí a perníčky. Vdechla jsem tu úžasnou vůni do plic a sešla po dřevěných schodech do přízemí.

Máma stála u kuchyně a připravovala oběd, zatímco táta seděl u stolu - v jedné ruce držel hrnek černé kávy a v druhé ranní tisk novin.

"Dobré ráno," usmála se mamka, když mě zpozorovala jak se opírám o futra dveří a pozoruju je, jak se oba soustředí. Táta odtáhnul svůj pohled od novin na mě a taky mi popřál dobré ráno.

"Ahoj," pozdravila jsem je a posadila se ke stolu. Natáhla jsem se do prostřed stolu pro perníčky a nalila do hrníčku z Francie ovocný čaj. "Kdy přijede Ahren?" zeptala jsem se, když jsem dojedla perníček.

"Měl by přijet na oběd," odpověděla máma a já sebrala tátovi sportovní dvojlist z novin. Nezajímám se o sport, jen jsem nechtěla jen tak sedět a snídat. Navíc, příjdu si inteligentně, když sedím u stolu a v jedné ruce držím hrníček čaje a v druhé sportovní zpravodajství.

"Nepotřebuješ s něčím pomoct, drahá?" přešel táta k mámě a obejmul ji ze zadu a něco ji pošeptal přičemž se ona zachechtala jako nějaká puberťačka. Jen jsem nad nimi protočila oči. Nejsou na tohle už staří? Nebo by to aspoň měli dělat v soukromí.

Sportovní zpravodajství mě už přestalo bavit a tak jsem si vzala Cosmopolitan a četla něco o Gigi Hadid, co nafotila novou kolekci pro Tommy Hilfinger. Někdo zazvonil, a tak táta šel otevřít. Že by už přijel? To je ještě moc brzo, ne?

Zrovna jsem dopíjela z hrníčku poslední doušek čaje, když na mě někdo bafnul a drknul do mě. Samozdřejmě jak jinak než inteligentně jsem se polila. Otočila jsem se.

"Co děláš? Vždyť vypadám jako prase," položila jsem hrnek na stůl a podívala se na skrvnu na pyžamu.

"No a do toho ses polila," prohodil ironicky a já ho za to jen prostřelila pohledem.

"Ahoj mami," pozdravil Ahren mámu a posadil se vedle mě. Ta před něj postavila talíř s cukrovím a hrnek kakaa se šlehačkou. Dělá si legraci? Mně neudělala ani čaj a jemu tady dělá kakao a ke všemu se šlehačkou a čokoládou?

"Co tady vůbec děláš?" zeptala jsem se, když jsme dosnídali, ale furt seděli u kuchyňského stolu a povídali si.

"Že bych tady byl doma?" uchechtl se a usrknul z hrnku kafe.

"Tak jsem to nemyslela," usmála jsem se. "Myslela jsem, že přijedeš dýl,"

"Nojo, ty jsi myslela," zasmál se ironicky a já nechala jeho hloupou poznámku být.

Zrovna v televizi dávali Home Alone a tak jsme se přesunuli do obýváku a rozvalili na gauč.

"Na vás je teda pohled děti," zasmála se máma a myslím, že chtěla něco říct, ale nakonec dobře pochopila, že když nám dávají Kevina, tak nemá cenu na nás mluvit, neboť nevnímáme. A tak zase odešla něco dělat do kuchyně.

IDFC  [Manu Rios]  Kde žijí příběhy. Začni objevovat