*čtvrtý den*
"To snad nemyslíte vážně? Válet u televize jste se mohli i doma, pojďte něco podniknout," buzerovala Denisse kluky, co se váleli u televize a sledovali fotbal, zatímco jsme je s holkama pozorovaly z kuchyně a smály se.
"Tak chápete to?" přišla za námi Denisse a taky si nalila skleničku vína.
"Co kdybychom se šli projít?" navrhla už zoufalá Stacy, protože kluky dneska fakticky nic kromě fotbalu nebavilo a nezajímalo.
"To by šlo," souhlasila jsem, ale kluci jen něco zabručeli na protest.
"Máte smůlu. Já se jdu převlíknout a až příjdu a vy budete pořád u televize, tak vám ji na zbytek dnů schovám do sklepa," řekla rázně Taylor a odešla do pokoje. Jenom jsem se zasmála a šla se taky převléknout.
Venku už bylo teplo a tak jsem se rozhodla pro černé skinny jeans s vysokým pasem, co mají díry na kolenách. K tomu jsem si vzala volnější černý tílko s krajkovými ramínky a se stejným výstřihem. Přes to jsem si jenom vzala modrou džínovou bundu. Líčení jsem udělala jako obvykle. Dlouhé blonďaté vlasy jsem si lehce nakulmovala.
Když jsem se vrátila do obýváku, Dylan se dohadoval s Taylor a Denisse.
"Co se tu děje?" zeptala jsem se.
"Vypadá to, že Taylor to s tou televizí myslela vážně," zasmál se Manu. Sledovala jsem ho jakým způsobem se divá na Denisse. Jako by byla jediná v místnosti. Jako by byla to nejcennější na celém světě. Přála bych si aby se tak koukal na mě.
"Hej Tay, to je longboard?" vzal Ahren do ruky kus prkna s kolečky. Ta jen přikývla a on se ji zeptal jestli ho můžou vzít s sebou. Souhlasila.
Kluci na tom longboardu blbnuli snad přes hodinu. Vtipnej byl hlavně Ahren. Hlavně že se vytahoval jak na tom umí a pak celou dobu padal. Nojo, to je proste Ahren.
"Pojďte si to taky zkusit," zařvali na nás.
"Notak Eadlyn, pojď," přemlouval mě Kil. Nakonec jsem to vzdala a šla za nim.
"Jak se to ovládá?" zeptala jsem se ho, když se mi konečně na to podařilo nastoupit a jakštak se udržet.
"Lehce," zasmál se. Aha, tak to dik.
Pokusila jsem se rozjet, ale ani ne po dvou metrech jsem skončila na zemi. Poprosila jsem Kila jestli by mi nemohl pomoct. Souhlasil. Chytl mě kolem pasu a mnou projela jaká si zvláštní vlna chvění. Rozjel se se mnou několik metru a pak mě pustil. To neměl dělat. Chvíli jsem si dokonce myslela, ze to ovládám a přihlásim se na nějaký závody v jízdě na longboardu, jakej jsem talent, ale pak se moje ovládání vymklo kontrole. Kil mě rychle doběhl, dřív něž jsem skončila v nějakém záhonku. Ani netuším proč, ale začala jsem se smát.
"Ty seš teda talent," pronesla ironicky Oli a začala se smát.
"Chtěla bych vidět tebe," rýpla jsem ji loktem do boku. Chtěla ještě něco namítnout, ale Dylan ji umlčil polibkem. Strhla jsem z nich pohled.
"Máte gril?" zeptala se Oli Taylor, když jsme seděli v jedný zdejší hospůdce.
"Jo, proč?" podívala se na ni nechápavě.
"Na co se asi používá gril?" protočila nad ni Olivia oči. "Napadlo mě, ze bychom mohli večer grilovat,"
"Dobrej nápad," přitakal Kil. "Asi tam žádný maso na grilování není co?"
"Je," odpověděla Tay s plnou pusou nějakého jidla - prej místní specialita.
"Tak vyřešeno," zasmál se.
ČTEŠ
IDFC [Manu Rios]
FanfictionLet's get out of this town, we won't miss anyone. I know you're scared about the future, but we're living it now. and baby, If you can't sleep at night, I'll sing you a lullaby.