C h a p t e r 23

55 12 2
                                    

,,Ead podej mi prosím to kuře," poprosil mě Manu a já mu podala ještě celé kuře. Vzal nůž a nařezal z něj kuřecí plátky, z kterých udělal následovně kostičky.

Okořenil je a hodil na rozpálenou pánev, kde je nechal osmažit. Mezitím, co náš nadanej kuchař Manžuel smažil kuřecí kostičky, vyndala jsem z trouby pečené brambory a nandala na dva černé hranaté talíře.

O pár minut později se vedle nich rýsovaly i kuřecí kostičky a k tomu nakrájené zelenina.

,,Sakra jsme to ale kuchaři!" pronesl se smíchem Manuel, když jsme seděli na proti sobě u stolu a jedli naši romantickou večeři.

,,Jamie by z nás měl radost," zasmála jsem se a upila ze skleničky bílého vína. Celou večeři jsme se bavili o různých věcech, smáli a utahovali jeden z druhého.

Miluju náš vztah. Většinu času si děláme jeden z druhého srandu, pošťuchujem se, děláme blbosti a napadají nás samý špatný nápady, ale jsme jeden do druhého až po uši zamilovaný.

Po večeři jsem náskládala nádobí do myčky zatímco Manuel se někam vytratil. Nojo, přišlo na řadu uklízení, a tak radši zmizel.

Připravila jsem láhev šampaňského, dvě skleničky a nějaké sýry, a odnesla je do obýváku. Máme v plánu si dneska udělat movie night. Posadila jsem se na gauč a opřela se do polštářků. Po chvíli přišel Manu a posadil se vedle mě. Přitulila jsem se k němu a položila hlavu na hrudník, zatímco on mi ovinul paži kolem pasu.

,,Kde si byl?" podívala sem se na něj, ale on mě ignoroval. Natáhnul se pro ovladač a pustil film, který vybral.

Přesně jak jsem předpokládala, horor. Milujem horory, i když se oba vždycky bojíme a většinu filmu koukáme do popcornu.

,,To si udělal schválně," bouchla jsem ho jemně do hrudi.

,,Co?" podíval se na mě nechápavě.

,,Vybral si ten nejvíc lekavej horor, abych se každou chvíli bála a tulila se k tobě," vysvětlila jsem a on se jen usmál. Přitáhnul si mě blíž k sobě.

Asi v polovině filmu mi začal kreslit malý obrazce koleček, srdíček a všelijakých drobnosti na záda a já měla pocit, že při každém jeho dotyku mnou projíždí nová vlna elektřiny.

Sklopil svůj pohled na mě a pozoroval dokud jsem si toho nevšimla. Když jsem se chtěla zeptat, proč mě pozoruje, políbil mě.

Nejdřív se rty otíral jemně o ty mé, jakoby mě nechtěl vyděsit. Po chvíli se z toho začalo stávat něco víc. Podepřel si mě a opatrně položil na gauč. Vyhoupl se na demě a začal víc vášnivejc líbat. Urychleně sem dýchala.

Odtáhnul se o demě jen ve chvíli, kdy mi sundaval bílé bavlněné tričko přes hlavu. Teď jsem pod nim ležela jen v krajkovaném spodním prádle a v látkových černých kraťaskách.

Zkousl si ret a nějakou chvíli mě pozoroval. Začínala jsem z toho být pomalu nervózní. Přehodila jsem si dlouhé zlaté vlasy přes prsa, ale on je zase hodil zpátky přes ramena, aby padaly na záda.

Přisunula jsem se k němu blíž a políbila ho. Opřel se víc do polštářů a já se posadila obkročmo na jeho klín. Přes látkový kraťasy sem cítila rostoucí bouli v jeho boxerkách. Přitáhnul si mi blíž a nepřestával líbat.

,,Co takhle říkáš na společnou sprchu?" zeptal se udýchaně, když se o demě odtáhnul. Ufuněná sem přikývla.

Vzal mě za ruku a po schodech vedl nahoru do koupelny. Otevřela jsem dveře a při pohledu na tmavou koupelnu prosvícenou svíčkami, jsem zůstala stát pouze s otevřenou pusou. Tak tohle tady na hoře dělal, žádný vyhýbání úklidu.

IDFC  [Manu Rios]  Kde žijí příběhy. Začni objevovat