6. BÖLÜM
GEÇMİŞ PEK GEÇMEMİŞ
Napıcam şimdi ben?
Mert tam karşımda duruyo. Üstelik ilk aşkım ve son aşkım en yakın arkadaşmış. Ben ne talihsiz bi kızım arkadaş yaa!
İçimi bi merak kapladı. Acaba şimdi nolucak? Biz ne yapacağız? Koraya bunu nasıl anlatıcaz? Ben bunları düşünürken Mert konuşmaya başladı.
"Koray, dostum. Bizi arkadaşınla tanıştırsana."
Hassiktir. Mert resmen beni tanımıyomuş gibi yaptı. Allahın cezası. Nefret ediyorum ondan, nefrettt. Gerizekalı yaa. Sövüyorum resmen içimden. Beni tanımıyomuş gibi yaptı şaka gibi. Bende inadına yapar gibi gülümsememi takıntım suratıma.
"Evet aşkım bizi tanıştırsana. Neydi adı?"
İşte şimdi Mertin yüzünde bi sinir ifadesi oluştu. Bizim sevgili olduğumuzu sandı. Birazda o üzülsün şerefsizzz. Kekeleyerek konuşmaya başladı Mert.
"M..m..Mert. Benim adım Mert küçük hanım. Aylindi dimi? Demek sevgilisiniz. Yeni galiba, duymamıştım."
"Hayır yeni değil. Koray benim ilk aşkım. Uzun süre ayrı kaldık evet, ama şimdi anladık. Birbirimiz olmadan yapamayız."
Ben bunları söylerken Koray mutluluktan 32 diş olmuş bana bakıp gülüyordu. Kulağıma eğildi,
"Beni hala, hala sevdiğini bilmiyodum şapşalım. Söylemenin vakti geldi demek. Bende seni, seviyorum. Buraya senin için geldim" yüzüm kıpkırmızı oldu. Ne Koraya ne Merte bakamıyordum. Mert olanlar karşısında beyninden vurulmuşa benziyordu. Yaptığı bi hareket sayende işlerin bu raddeye geleceğini oda bilemezdi işte. Ama olmuştu artık. Çok geçti.
Parti boyunca tek kelime etmedim. Zaten sonuna kadarda kalamayacağımı anlamıştım. Koraya işaret yapıp burdan gitmemiz gerektiğini söyledim. Oda anlayışla karşıladı. Gitmek için eşyalarımı topluyordum ki harika bi dans müziği çalmaya başladı. Kafamı kaldırıp orta yere doğru baktım. Sevdiğim! Başkasının kollarında, dans ediyor. Şaşırmamak gerek doğrusu.
Koray yanıma geldi.
"Senden bişey istiyorum. Gitmeden önce ilk günümüzün(!) hatrına dans edelim, lütfen."
Aslında bu benim için felaket bişeydi bu durumda. Ama Korayı kırmak istemedim. Zaten parti bitiminde ona onu sevmediğimi söyleyince muhtemelen üzülecek diye düşünüp kabul ettim. Dans etmeye başladık. Öyle güzel dans ediyordu ki, attığı her adımda biraz daha yakınlaştırıyordu beni kendine ve parfüm kokusu gittikçe artıyordu burnumda.
Tam bu sırada Mert ve sevgilisi(sarı çiyan) dans ederek yanımıza geldi. Mert Korayın kulağına bişeyler fısıldadı. Korayda onaylayıcı bi şekilde kafasını salladı. İşte şimdi yandık. Mertin elleri ellerimle birleşti. Yaptığı bir hamleyle göğüslerim onun kaslı vücuduna değmeye başladı. Beni öyle sıkı sarmıştı ki birazdan nefes alamayıp öleceğimi bile düşündüm doğrusu. Ama hiçbişey umrumda değildi şuan. Sadece o ve ben vardık. Gerisi yalan.
Mertin temposuna ayak uydurmaya çalışıyordum. Her zamanki gibi aceleci ve emin hareketler sergiliyordu. Aynı zamanda da şuan gözüme o kadar seksi gözüktü ki orasını anlatamam zaten. Evet evet tek kelimeyle şuan onu arzuluyordum. Benim olsun istiyordum. Bunlar ne biçim düşünceler böyle. Kendimden nefret ediyorum. Bende yaptığım bir hareketle onu kendime daha da yakınlaştırdım. Kendime engel olamıyordum. Neredeyse dudaklarımız birbirine değecekken yine yaptığım bi hareketle onu kendimden uzaklaştırdım.
"Bu yaptığımız doğru değil. Benim bi sevgilim var."
"Kimin umrunda? Sen hep benimdin öylede kalıcaksın!"
"Neden beni tanımıyomuş gibi yaptın, Allahın cazası? Ben hayatında bi boşluktan ibaret miyim? Ben 'hiç' miyim? Lanet olsun! Ah tamam tamam kime laf anlatıyorum ben. Mert yine aynı Mert."
Yine ellerini ellerime dokundurup dansa devam etmeye başladı. Ama bu kadar kolay olamazdı bu sefer. Sert bir hareketle ellerimi serbest bırakmasını sağlayıp oturduğumuz masaya doğru ilerledim. Çantamı alıp oradan derhal uzaklaşmaya başladım. Koray beni gördü ve oda parti mekanını terk etti. Sevgili arkadaşı Merte hoşçakal diyerek.
***
Sahilde olmak insana huzur veriyor. Ama Korayın arabasında olmak için aynı şeyi söyleyemicem. Unutmak istiyordum bu geceyi, hafızamdan silmek istiyordum resmen. Ama olmuyordu. Mertin sesi kulaklarımda çınlıyordu.
"Sen hep benimdin ve öylede kalacaksın!!!!"
Ben hep onun muydum hakikaten? Biz neydik onunla. Platonik aşık bi kız ve harika statülere sahip yakışıklı, çok zengin ve ünü tavan yapmış bi erkek. Biz bundan ibaretiz. Tamda bundan.
Biraz hatta baya kısa oldu. Ama bu bölümde sadece parti gecesini anlatmak istedim. Diğeri bölüm daha uzun olucak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAMARLARIMDAKİ AŞK
RomanceAşk bacayı çoktan sardı. Bizim elimizden yaşamak gelir. Aylin'in monoton hayatına yeniden dahil olan Mert onu ikna edebilecek mi? Kararsızlık, yanılma, hayal kırıklığı. Tüm bunların yanında bide AŞK. Aylin'in dünyasına hoşgeldiniz. "Sen be...