10. Bölüm KALP KIRIKLIĞI

406 25 2
                                    

10. BÖLÜM

İnsan kendini kazıklanmış hissediyor bazen. Paramı fazladan vermedim. Sevgimi fazladan vermişim.

Merve konuşmaya başladı.

"Kim olduğunu bilmiyoruz. Yüzünde maske vardı. Ve ses tonu.. Şey...ne bileyim biraz değişik. Yani korkutucuydu. Biran oradan hiç kurtulamıcaz sandım."

"Evet bende gerçekten çok korktum."

Bunu söyleyen Elifti. İkiside gözlerimin içine bakıyordu. Daha fazla dayanamayıp onlara yeniden sarıldım. Bir haftadır onları görmemem özlememe sebep olmuştu.

Havada sevgi baloncukları uçuşurken kapı çaldı ve ve baloncuklar patladı. :D

Gelen Koraydı. Kapıyı açar açmaz boynuma sarıldı. Kendimi geri çektim. O hala sevgili olduğumuzu sanıyor. Artık konuşmamız gerekiyo.

"Bi kafeye gidelim mi? Konuşmamız gerek."

"Tamam bana uyar. Ama önce seni bi yere götürmem gerek."

"Tamam. Geç içeri hazırlanıp geliyorum."

İçeri geçti. bende odama giderken konuşmaya başladım.

"Bu arada bunlar Merve ve Elif. Ev arkadaşlarım."

Ben odaya gittiğimde tanıştıklarını duyuyordum.

Üzerime çok sevdiğim kot pantolonumu ve yine çok sevdiğim açık kahverengi kazağımı giydim. Saçlarımı özensizce topuz yaptım ama çok fena yakışmıştı bana. Hafif bi makyaj yapıp çantamı hazırladım. Daha sonra dolaptan ceketimi alıp Korayın yanına gittim.

"Gidebiliriz. Kızlar biz çıkıyoruz. Dikkat edin kendinize."

"Tamaam sen keyfine baaak."

Korayla ilk defa buluştuğumuz kafeye gideceğimizi sanıyordum. Ama beni bi yere götüreceğini söylemişti doğru ya.

"Nereye gidiyoruz?"

"Gidince görürsün"

Arabadan indiğimizde biraz endişelenmiştim. Bi evin önünde durduk. Elimden tutup yürümeye başladı. İstemiyordum elimden tutmasını ama tepkide veremedim. Kapıyı çaldı. Açan bi kadındı. Orta yaşlarda.

"Hoşgeldiniz Koray bey, Meryem Hanımda sizi bekliyordu."

Evin hizmetlisi olduğunu anladığım kadına gülümseyip Korayı takip ettim. Nerdeyim ben yaaa!

"Bitaneem, bugün nasılsın?"

Tekerlekli sandalyede oturan bu yaşlı kadın masum ve biraz sitemkar bi bakış attı.

"Nerde kaldınız. Ben yaşlı bi kadınım. Beni sık sık ziyaret etmen gerek. Kızıyorum ama."

"Aylin bu benim teyzem. Bitanecik teyzem. Seni onunla tanıştırmak istedim. Teyzecim bak bu sana bahsettiğim gelin adayın Aylin."

"Maşallah pekte güzelmiş. Aferin sana Koray."

Eğilip Meryem hanımın elini öptüm. Ama lanet edemedende duramadım doğrusu. Gelin adayın dedi yaa. Kahretsin!

"Şey aslında özür dilerim Meryem hanım ben şeyy.."

"Meryem hanım deme canım bana. Teyze de. Nede olsa artık seninde teyzen sayılırım"

"Ahh şey.. Peki Meryem teyze bizim aslında biraz işimiz vardı. Çok özür dileyerek senden izin istesek?"

Burdan kurtulmam gerek!

DAMARLARIMDAKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin