11. Bölüm HAVADA AŞK KOKUSU VAR

406 21 4
                                    

11. Bölüm

Barış yanımdan gittiğinde ben hala bankta oturuyordum. Yalnız oturmak iyice üzüyordu beni ama galiba yalnız kalmaya ihtiyacım vardı.

Tam bu sırada Merve ve Elif'in geldiğini gördüm. İkisininde ağlamaktan gözleri şişmişti.

"Hey noldu size? Benden daha kötü olamazsınız heralde!"

"Başımıza gelen şey pişmiş tavuğun başına gelmemiştir. Finallere hazırlanıyoruz hayvan gibi ama bizi sınav sorularını çalmakla suçluyorlar. Ve daha kötüsü bu durum rektörün kulağına kadar gitti. Okuldan atılmamız söz konusu olabilirmiş."

"Şaka mı bu? Kim uydurdu böyle bişeyi. Ah lanet olsun. Herşey böyle üst üste gelir zaten. Elimizden bişey gelmemesi daha kötü!"

"Bizde elimizden gelenin en iyisi yaparız."

"Yaparız kardeşlerim!"

Beraber dekanın odasının önüne gittik. Girip girmemekte kararsız kalıp en son bi cesaretle kapıyı tıklattık. İçeri girdiğimizde dekan tek başınaydı. Konuşmaya başladım.

"Hocam özür dilerim. Biraz konuşabilir miyiz?"

"Sizi dinliyorum."

"Hocam arkadaşlarım yapmadıkları bi suçtan dolayı yargılanıyorlar. Bunu onların yaptığına dair kesin bi kanıtınız var mı?"

"Bu onların meselesi sen neden karışıyosun. Yoksa başına iş mi almak istiyosun?"

Kahretsin, benimde böyle bi huyum var. Sevdiklerimi korurum. Sessiz kalamam.

"Özür dilerim hocam. Ama bi daha düşünün."

"Çık odadan!"

Dışarı çıktığımda kızlar içerde kalmıştı. Onlarla konuşucakmış hanımefendi. Beni kovdu!

"Ühühüüü bu olamaz"dediğinde Merve'ye hayretle bakıyordum.

"Ağğh ağlamadan anlat seni anlamıyorum!"

"Uzaklaştırma aldık. Bunu aldığımıza şükredecekmişiz, okuldan atadabilirmiş!!!"

"Of ya biz bişey yapmadık en çok buna üzülüyorum!"

Elif böyle söyleyince içimde birden fırtınalar koptu. Okuldan uzaklaştırma aldılar ve ben hiç bişey yapamıyordum. Acaba bunu yapan kimdi?

(Merve ve Elif karakterinin sevgili olayı olmadığı için çok dışta kalıyodu.

İlerleyen zamanlarda yeni karakterler geliyor onlarla arasını yapıcam. :D o yüzden şimdi uzaklaştırma verdim onlara. Çok yakında yeniden dahil olucaklar hikayeye.)

***

Evde tektim artık. Merve ve Elif uzaklaştırma aldıkları için boşuna burda kalmayalım, eve gidelim dediler. Şimdi bende tek başıma kaldım işte. Onlar gideli yalnızca bir gün oldu. Ama ben sanki yıllar olmuş gibi özlemiştim onları. Biran önce cezaları biterde gelirler umarım.

Şimdiii, gelelim çalınma işine. Kim yapmış olabilir ki bunu. Yoksa bunun altından da şu belalım çıkmasın!

Yok canım olamaz tabiki!

Ben düşüncelerle boğuşurken telefonum çaldı. Koray arıyor!

"Seninle görüşmeyeceğimi söylemiştim!"

"Beni bu kadar kolay unutamazsın. Unutmuş olamazsın aşkım"

"Aşkım mı? Benimle düzgün konuş. Seni üzmek istemiyorum!"

DAMARLARIMDAKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin