Docela brzy ráno nás vzbudil zvonek. Já jsem nešťastně zamručela a dala si polštář přes hlavu. Kdo to mohl takhle po ránu být...a ještě v neděli?! Tony se vedle mně pohnul a posadil se.
„Půjdu se podívat, kde to je," oznámil a zmizel ve dveřích pokoje.Sundala jsem si polštář z hlavy a posadila se. Vstala z postele a došla do skříně pro čisté věci na oblečení do nového dne. Oblékla jsem se a vydala se ke dveřím pokoje. Zaslechla jsem hlasy. Jeden patřil Tonymu a druhý nějaké ženě. Podle Tonyho tónu zněl trochu nervózně a vyhýbavě. Nevěděla jsem o co šlo a vzala za kliku od dveří. Otevřela je a vyšla z pokoje. S Tonym na chodbě stála nějaká žena. Byla to blondýnka zhruba ve třiceti letech a podezíravě se po mně podívala. Já nechápala proč, protože jsem měla domněnku, že je to Anthonyho sekretářka, nebo tak.
„Eh...dobrý den," pozdravila jsem trochu zbrkle, ale ani tím jsem ženu neobměkčila.
„Tony...kdo je to a co tu dělá?!" vyštěkla, když se otočila na Starka vedle sebe. Ten se tvářil, jakoby nic neudělal, i když nějakou vinu zřejmě pociťoval.
„To bych se měla ptát já Vás, ne? Co chcete?" zeptala jsem se trochu podrážděně a opřela se o stěnu za mnou. Ženě v očích šlehaly blesky a já nevěděla, co jsem provedla. Vždyť jí ani neznám!
„Pepper Pottsová. Tonyho přítelkyně," oznámila mi a já vykulila oči.
„Co...cože? Tony! Vždyť si říkal, že nikoho nemáš!" zvýšila jsem hlas na Iron Mana a ten sebou ucukl. Zůstal však stát na místě a ani mi neodpověděl.
„Jsem mimo Malibu nějakou dobu a ty jsi si sem přivedl nějakou holku, co by mohla být tvoje dcera? Že se nestydíš, Anthony Edwarde Starku!" začala blondýna na miliardáře křičet a stále nic neříkal. Jak může tak dlouho mlčet? On mě odvedl z New Yorku a ještě podváděl? Tak tohle je vrchol.
„Pepper, Rose. Uklidněte se!" okřikl nás a my vzápětí zmlkly. Byla jsem na něj naštvaná. Věděla jsem, že byl známý tím, že si tahal domů holky všeho druhu, ale já myslela, že s tím už přestal! Já se stala ještě jeho obětí...
„Nemáme důvod se uklidňovat. Jednu si podvedl a mně si ještě odvedl z New Yorku a sám víš, že se mi po něm stýská! Začínám litovat toho, že jsme se na tom hellicarieru vůbec poznali!" řekla jsem mu všechno, co jsem si myslela a utekla do ložnice. Vyndala jsem si kufr a začala balit věci, abych mohla odejít. Pohár trpělivosti mi právě přetekl. Už kolikrát měl chuť podvést i mně, ale tohle je už moc.
„Rose, počkej!" zavolal na mně Tony od dveří a já na něj ani neotočila. Raději bych mu jednu vrazila, což udělám asi za chvíli až se sbalím. Jak by mohl mít někdy rodinu, když si neudrží ani jediný vztah s jednou ženou! Já mu tak věřila. Jsem prostě kráva! Zabouchla jsem si kufr s věcmi a zvedla ho. Vydala jsem se ke dveřím, ale v nich stál Tony. Probodla jsem ho naštvaným výrazem a obešla ho. Nehodlala jsem si lámat nehty jenom kvůli někomu, kvůli komu jsem opustila rodinu, minulý život a všechno další. Proč sem se do toho vůbec pouštěla! Vydala jsem se chodbou k venkovním dveřím. Zastavila mě ruka na rameni a já ji razantně odstrčila. Ani jsem se nezastavila a otevřela dveře k východu. Vešla ven a zabouchla je za sebou. Tam mě to teprve přepadlo. Z očí mi vytrskly hromady slz a nešlo to zastavit. Přešla jsem k nedaleké zídce, abych byla co nejdál od vily a propadla v pláč.
„Ty jsi Rosemary Brooksová?" ozvalo se nedaleko a já si otřela oči od slz. Zvedla jsem hlavu a podívala se po příchozí Pepper Pottsové, co nevypadala už tolik naštvaně. Místo toho, abych mluvila, tak jsem jen přikývla. „Právě mi Anthony řekl, že jsi neteř zesnulého agenta Phila Coulsona. Je to tak?"
ČTEŠ
R.O.S.E. II. - Avengers
FanfictionV den osmnáctin jsem utekla z domova do Malibu. Tam žila celé tři roky s tím, že jsem pokaždé čekala na svého 'Vyvoleného', až se vrátí domů z nějaké té mise. Jenže všechno není tak, jak se zdá. I přes to, že jsem opustila působení v SHIELDu, budu s...