„Jestli s ním budu bydlet, tak to radši požádám Thora, aby přivedl Lokiho a ten mě na místě zabil...," zasyčela jsem a přivedla tak na sebe pozornost ostatních lidí, co byli buď na chodbě a nebo vykoukli z bytu, aby se podívali, co se děje. Bylo mi jedno, že mě slyšeli. Ať klidně slyší, jaký je Tony Stark hajzl a že podvedl mně a svojí dlouholetou přítelkyni! Pepper ani Rogers z toho dvakrát nadšený nebyli. Kapitán se unáhlil v jednu chvíli k nejhorší věci, co kdy mohl udělat. Popadl mě za ruku, v které jsem držela kufr a vtáhl mě k sobě do bytu. Pepper do něj vběhla taky a zavřela dveře za sebou. „Hej! Nesahej na mně." Probodla jsem ho pohledem a vytrhla se mu. Protočil nad tím akorát očima a šel pryč.
„Kdo se tu tak rozčiluje, že si nemůžu projít ani SHIELDské dokumenty?" zaslechla jsem z vedlejší místnosti, kam zrovna Rogers odešel. Byl to ženský hlas a byl mi velmi povědomí. Dala jsem se do pozoru a položila kufr na zem. Vydala jsem se k místu, odkud jsem hlas zaslechla a opřela se o klenbu mezi předsíní a kuchyní s jídelnou zároveň.
„Nat!" vyhrkla jsem překvapeně, když jsem se podívala po osobě, sedící u jídelního stolu a jak si prohlíží nějaké složky, co byly rozložené všude po stole. Rudovláska se po mně ohlédla a přívětivě se usmála. Postavila se a šla za mnou.
„Rose, to je doba," srdečně mě objala a já jí objetí opětovala.
„To mi povídej. Co děláš ve Washingtonu?" zeptala jsem se, když jsme se odtáhly a stále se na sebe překvapeně a radostně dívaly.
„Jsme tu se Stevem a Clintem na výměnný pobyt, kvůli pár věcem z SHIELDu. Kam si se vypařila ty?" zasmála se rudovlasá agentka a dala mi ruku na rameno.
„To by bylo na dlouho. Ty tu s ním bydlíš?"
„Bydlím s Bartonem o dvě budovy dál. On je momentálně na misi a já trávím nejvíc času tady. Je tu alespoň s někým řeč," přešla ode mně k jídelnímu stolu a vzala do rukou bílý hrnek s čajem, z kterého se následně napila. Já zůstala na místě a přišla za námi i Pepper. Rogers byl někde mimo, takže nebyl v naší přítomnosti.
„Agentko Romanoffová, jaké překvapení," usmála se Pepper na Natashu a ta jí úsměv opětovala.
„Co Vás sem přivedlo? A zrovna s naší starou přítelkyní...tedy alespoň pro mně a agenta Bartona," zajímala se a Pepper pohodila hlavou, aby dostala vlasy z očí a šla blíž ke stolu, ke kterému se následně posadila.
„Zkuste hádat, co udělal Tony,"
„Svedl Rose? To není poprvé, co oblouznil tak mladou holku," zasmála se agentka s rudými vlasy a položila hrnek s čajem na stůl a přesunula se následně k papírům na stole. Po té přišel i Rogers a držel jinou složku. Dlouho se nezdržoval na jednom místě a šel za mnou, kde mi následně složku předal.
„Co je to?" zarazila jsem se, když začal ode mně odcházet a Nat s Pepper se po mně podívaly.
„Pár dokumentů a spisů o tvé matce a agentovi Coulsonovi...víc tě spíš bude zajímat minulost tvojí mamky v SHIELDu, ne?" odpověděla mi na to Natasha a já vyvalila oči. Zaskočeně jsem se koukla na přední stranu složky v rukou a chvíli na ní zůstala zírat. „Jestli se chceš na ně podívat, tak se k tomu alespoň posaď. Jsi určitě po té cestě unavená." Ukázala Nat vedle sebe na volnou židli a já se s nádechem konečně hnula z místa. Asi po deseti minutách procházení všech záznamů, papírů, fotek a dalšího, jsme zaslechli, jak někdo zazvonil. Nat i Pepp spolu celou dobu kecali a Kapitán byl zalezlí ve vedlejším pokoji. Po zaznění zvonku z pokoje vyletěl a šel otevřít. Zhruba po pár sekundách zazněl jiný mužský hlas a oba šli sem. Cap vešel společně s Clintem a mně se rozzářily oči radostí.
ČTEŠ
R.O.S.E. II. - Avengers
FanfictionV den osmnáctin jsem utekla z domova do Malibu. Tam žila celé tři roky s tím, že jsem pokaždé čekala na svého 'Vyvoleného', až se vrátí domů z nějaké té mise. Jenže všechno není tak, jak se zdá. I přes to, že jsem opustila působení v SHIELDu, budu s...