V tu chvíli na Asgardu
Vojáci z Asgardského vězení hlídají bedlivě své vězně neustále. Ani na jednou vteřinku by z nich nespustili oči. Hlavně šlo o jednoho vězně. Lokiho. Před nedávnem napadl Zemi a teď si odpykává svůj trest v podzemním vězení na Asgardu pod vládou krále Odina a jeho pravého syna Thora. Boha blesků a vlastníkem Mjorniru. Kladiva, které dokáže zvednout jen on. Kdyby se stalo, že ho zvedne někdo jiný, tak převezme všechnu jeho moc a vládu nad Asgardem. Jedinému, komu se to podařilo, byl Vision. A jak je to možné? On je umělá inteligence. Neboli přenesený J.A.R.V.I.S. do hmotného těla. Proto má Tony od té doby po ruce F.R.I.D.A.Y. Po převezení Lokiho na Asgard Odin přikázal, aby ho vykázali. Thor se za něj přimluvil, protože on je jeho nevlastní bratr, se kterým od mala vyrůstal. Loki však měl pořád jednu myšlenku. Zabít Rose Brooksovou a pomstít se jí. Zabil jí matku a strýce. Byl by prý chodil i přes mrtvoly, aby ji našel. Nechtěl se vzdát i přes to, že mu Iron Man zničil loď s pohonem jeho armády. Byl rozhodnut a to pevně. Byl uzavřen v cele s neprostupnou stěnou. Pro jistotu měl ještě připoutaná zápěstí ke zdi, aby měli stráže jistotu. Měl plán. Od samého začátku, co ho sem přivedli. Jeho moc pomalu nabírala síly. Za tu dobu, co byl zavřený, zesílil. Nyní chtěl na povrch a vzít si, co mu podle něj náleží. Přijít za Rose a vyrvat jí z těla její srdce a zabít její nejbližší. Zbytek rodiny, agenty i Avengers. Potom teprve bude moci vládnout. Nikdo mu nebude bránit a lidé nebudou věřit v hrdiny, ale v něj. Při této myšlence se potemněle usmál a podíval se po strážích u jeho cely. Ti ho ignorovali. Nevěděli o tom, co Loki zamýšlel. Měl plán útěku, který měl předem promyšlený. Nezabrání mu v útěku ani Odin, ani Thor. Čekal na pravou chvíli a ta právě nastala. Měl spojence, o kterých Asgarďané nevěděli. Loki s nimi měl domluvené znamení. Jakmile ho projeví, začne záchranná akce. Čekal ještě chvíli. Stráž byla natolik pozorná, aby vycítila sebemenší Lokiho podezřelí pohyb. Dával si pozor, ale zároveň velmi riskoval. Jeho znamení bylo primitivní. Byl to pokus se vymanit z pout na zápěstí.Když se stráž nepatrně otočila, zahájil plán. Zacloumal s pouty a strážci se otočili. Zareagovali, jak přesně chtěl. Začala ve vězení menší bitva. Lokiho spojenci se postarali o stráž a někdo zničil mechaniku cely. Zmizeli i pouta a Loki se vesele rozhlížel kolem sebe, jak jeho spojenci bojují s Asgarďany. Bůh lží se usmál a vydal se pryč. Vestu mu zastoupil jeho nevlastní bratr, když byl v hlavním sále před bránou k Bifrostskému mostu.
„Nikam tě nepustím, bratře. Způsobil si všem už mnoho utrpení a nechci, aby si se vracel dokončit, co si začal. Nenechám tě odejít," prohlásil nahlas Thor a v rukou svíral svoje kladivo. Loki se přívětivě usmál, jakoby netušil, o co jde a spojil ruce za zády. Začal si Thora obcházet ze všech stran a ten ho znepokojeně pozoroval. Chtěl černovlasého boha dostat zpět do vězení, ale zároveň mu neublížit. Vždy se nad ním smiloval a potom to dopadlo hodně blbě.
„Mám jediný důvod, proč jsem opustil bezpečí té cely. Mně nejde u to bídnou planetu, ale o něco jiného," Loki se jízlivě usmál a sledoval Thorovu reakci, jak mu cuká koutek oka. Z Lokiho pohledu se zdálo, že má Thor tušení a bojí se, že měl obavu o své lidské přátele na Zemi.
„Tobě jde o Rosemary, že?" vysoukal ze sebe Thor nakonec.
„A o toho železného muže. Tony, pokud se nemýlím," zasmál se Loki.
„To ti nedovolím," zavrčel Thor a Loki udělal ze srandy poukázku, že se ho bál. Škodolibě se mu vysmál do obličeje a pozoroval Thorovu výbušnou reakci. Nic se nestalo. Bůh hromů a blesků zachoval klid a stál mu stále v cestě.
„Je pozdě. Mně už nezastavíš,"
„To si myslíš," prohlásil Thor a vydal se k němu. Sáhl po něm rukou, ale Loki se mu pod ní rozplynul. Zazněl hlasitý a hrozivý smích. Thor byl zmaten. Nevěděl, co se právě stalo a kam jeho nevlastní bratr zmizel.
„Tak hloupý a naivní. Zatímco ty si se bavil s mojí věrnou kopií, mě se povedlo utéct. Sbohem, bratře. Budu pozdravovat tu holku a tvé přátele," zasmál se Loki a jeho hlas pominul. Byl pryč, tak jako Loki takový. Thor zůstal stát nehybně v sále a díval se na otevřenou bránu směrem k mostu, kde zahlédl paprsek světla. Bylo mu hned jasné, co stalo a děje. Loki uprchl a chce se pomstít. Thor si uvědomil, že musí na Zemi. Zahodit zdejší povinnosti a varovat Avengers. Potíž byla v tom, že nevěděl, kde přesně teď všichni jsou. Naposledy se spolu rozloučili v New Yorku a každý si měl jít svojí cestou. Bude muset ochránit Rose sám. S touto myšlenkou se vydal po Bifrostskému mostu a taky za Heimdallem.
ČTEŠ
R.O.S.E. II. - Avengers
FanfictionV den osmnáctin jsem utekla z domova do Malibu. Tam žila celé tři roky s tím, že jsem pokaždé čekala na svého 'Vyvoleného', až se vrátí domů z nějaké té mise. Jenže všechno není tak, jak se zdá. I přes to, že jsem opustila působení v SHIELDu, budu s...