10♥ Vytrvalí

858 78 0
                                    

„Jestli ještě jednou zničíš byt jen kvůli tomu, že nás napadne Loki, tak ho příště kupuješ ty," s těmito slovy položil Steve poslední krabici do nové ložnice, která patřila mně. Já si vybalovala věci, co po tom útoku zbyly a ještě nám s tím pomáhala Wanda s Pietrem. Pietro měl za tu dobu asi přineseno třikrát víc krabic, než my dva a Wanda používala telepatii k nadzvedání věcí. 

„Chcete pomoct vybalit? Co, vy šneci," zavtipkoval Pietro, když se přihnal do mého pokoje a já málem upustila lampu, jak sem se ho lekla. Zakolísala sem a Pietro mě chytil, i když byl před chvíli na druhé straně pokoje. Probodla sem ho očima a pomohl mi se narovnat.

„Wando, můžeš si trochu zklidnit svýho brášku? začíná tu zlobit," zvolala jsem na jeho sestru, která byla zrovna vedle a přišla za námi. Podívala se na bráchu a potom na mně v jeho náručí. Musela se nad tím zasmát.

„Tak jo...Pietro. Pusť ji, buď tak hodný. Dobře?" 

„No problemo," usmál se a pustil mě na postel, co byla těsně za mnou a lampu jen tak tak neupustila. Wanda i s Pietrem stáli u dveří a Kapitán se po nás třech podíval.

„Tak já půjdu udělat něco ke svačině, ne?" nabídl se a všichni jsme souhlasili. Wanda uvolnila místo, aby se mohl Rogers protáhnout a zmizel někde v novém bytě. Bude trvat ještě hodně dlouho, než se tu zorientuju, ale mohla sem si za to já. Někdo zazvonil na zvonek. Já vystřelila z postele a položila lampu zatím na ni. Proběhla kolem Wandy a Pietra a pokusila se najít dveře.

„Já otevřu!" oznámila sem, když Cap zrovna vykračoval na chodbu z kuchyňky, co byla trošku menší, ale postačila. Doběhla sem ke dveřím a koukla se kukátkem, kdo to byl. Pepper? Co ta tu dělá? Odemkla sem a otevřela. „Pepper, co ty tady?" pokusila sem se o přívětivý úsměv a Pepp vypadala trochu mimo.

„Můžu dál?" zeptala se opatrně a já pokrčila rameny.

„Jo, ale jestli ti nebude vadit, že tu zrovna vybalujem. Je tu trochu svinčík," přiznala jsem se smíchem a Pepper se pokusila zasmát taky.

„V pořádku. Nevadí mi to," odvětila a já ji pustila dovnitř. Pomohla sem ji navézt ke kuchyňce, kde zrovna Cap, připravoval menší bagety. U klenby mezi místnostmi sem si odkašlala, abych na sebe upoutala jeho pozornost a povedlo se mi to. Podíval se za sebe a uviděl nás obě. Vypadal překvapeně a Pepper byla kupodivu taky.

„Pepper, co ty tady?" tázal se Steve, když ji uviděl.

„Přišla sem za vámi kvůli Tonymu. Když jsem se vrátila do Malibu, byl pryč," řekla trochu roztřeseně a my se po sobě s vojákem podívali. Nebyli sme z toho nijak překvapený, jen nás udivovalo to, že přišla až teď a ne dřív.

„My víme," zašeptala jsem a stočila oči k zemi. Pepper se po mně nechápavě podívala, ale nic neřekla.

„Tony málem Rose na základně ublížil. Náhodně tam na ni natrefil a potom Rose večer utekla z bytu," zareagoval na moji menší řeč o dvou slovech. Zvedla jsem pohled k blondýnce a ta se tvářila zmateně.

„Co po tobě chtěl?" zeptala se.

„Vykládal mi, že mě stále miluje a že mě stále hledal. Víc už nevím," řekla jsem polohlasem, „ale uklidním tě. Já ho už nemiluju," pokusila sem se o uklidnění, ale Pepper i tak vypadala zdrceně. Otřela si oči, jakoby začal brečet, ale nedala to na sobě znát.

„Dobře...díky. Alespoň vím, že je v New Yorku. Pravděpodobně v Avengers Tower," zkusila se usmát, ale stále v ní převládal smutek. Bylo mi jí líto. Divím se, že se semnou vůbec baví, když jsem byla jeho milenka. Asi poznala to samé, co já. 

„Chceš chvíli zůstat?" zeptal se jí blonďák a ta zavrtěla hlavou.

„Ne...už něco mám, ale díky," jakmile domluvila vydala se pryč z bytu. Já ji ještě doběhla a rozloučila se s ní. Jak rychle přišla, tak i odešla. Byla jsem ještě víc zmatená, než ona. On ji podvedl a ještě ho hledá? Kde to sakra sme?!

„Taky ti to přijde divný?" ozvalo se za mnou a já se otočila. 

„Jo...přijde," souhlasila sem a zůstala na něj koukat. Něco mi říkalo, že prostě z něj spustit oči nejdou. V tom nás přerušil probíhající Pietro, který si to kolem nás obkroužil asi šedesátkrát. Zatočila se mi z něj hlava a Steve mě chytil. 

„Pietro!" zvýšili jsme oba hlas a bělovlasý kluk se na nás nevině usmál.

R.O.S.E. II. - AvengersKde žijí příběhy. Začni objevovat