15♥ Přímý útok

826 68 2
                                    

V SHIELDu na helicarrieru

„Počítače hlásí na palubě nezvyklou aktivitu," oznámil jeden z agentů SHIELDu, když na monitoru jeho počítače problikávalo červené světýlko v hangáru pro bojové letouny. K jeho pracovnímu místu rychle dorazila agentka Maria Hillová. Překvapeně se na monitor podívala a zkoprněla. 

„Pane," zvedla hlavu a mířila tím na jednookého černocha s černým pláštěm na sobě. Uslyšel ji a přišel k ní. „Podívejte se," ukázala na označený hangár, co zářil silně červeně a Fury zneklidněl. Vzhlédl k lidem kolem sebe a Maria ho pozorovala. Čekala na to, co ředitel SHIELDu řekne.

„Okamžitě evakuujte agenty v hangáru pro bojové letouny," rozkřikl kolem sebe a lidé se po něm podívali. Fury se vydal k hangáru a Maria ho hrdě následovala. „Připravte jednotku pro přímý útok. Máme na palubě návštěvníka z vesmíru," oznámil do vysílačky a prošel s Hillovou chodbu, která vede k hangáru. Sáhl si do kapsy u pláště a vytáhl střelnou zbraň. Skoro u vchodu do části helicarrieru se přikrčil a postupoval dál pomalými pohyby až dovnitř. Agentka měla zbraň připravenou taky a čekala na pokyn. Nick jí naznačil, ať se schová na příslušné blízké místo v hangáru a začala okamžitě vyhledávat místo. Schovala se k postaveným bednám, co byly převezeny z poslední dodávky příletu Jetu na palubu zhruba před dvěma dny. Fury zachoval chladnou hlavu a šel přímo. Maria se dívala a vyhlížela útočníka. K nemilému překvapení spatřila Lokiho. Fury mu šel stále naproti a stále na něj měl připravenou v rukou zbraň. „Co tady děláte?!" sykl pirát na černovlasého boha. Loki se škodolibě usmál a odvrátil strannou svoji hůl.

„Pomstít se. Určitě je nemilé vám říct, že ta malá holka je mrtvá. Není už nikdo, kdo by vás zachránil, jelikož se Avengers brzy kvůli této ztrátě rozpadnou," odvětil bůh s vřelým úsměvem a Nicka to ani trochu nezarazilo. Maria byla spíš v šoku. Bála se, že Loki mluvil právě o Rose. Měla ji opravdu ráda. Pomáhala jí, když byla první dny v SHIELDu. Byla její dobrá kamarádka.

„I když Avengers ztratí člena z týmu, tak ho rozhodně pomstí. Nenechají svět jen tak padnout, že ste zabil jednu osobu z miliardy," nenechal se Nick vyvést z míry a stále proti němu držel zbraň. Nechtěl se stát další jeho obětí. Maria byla stále skrčená za bednami a třásla se. Nevědomky jí tekly slzy po obličeji. Držela klid a chystala se v jakoukoliv chvíli zaútočit.

„To si nemyslím. Ta holka pro ně znamenala mnoho. Určitě to vzdají," vysmál se mu Loki a šel o krok naproti řediteli. Fury neustoupil i přes to, že jeho nervy šly pomalu do háje. Sice se mu třásly ruce, ale držel se v pozoru. „vzdejte se a ušetřím vás," dal mu bůh lží nabídku a zdál se spokojený. Jeho výkon však na ředitele SHIELDu nestačil.

„SHIELD se nikdy někomu takovému, jako ste Vy, nepoddá. Vraťte se tam, odkud ste přišel," zavrčel s klidem Fury a čekal. Lokiho reakce byl ještě širší úsměv. Nenechal se pirátem nijak vykolejit a trval si na svém. Chtěl zvítězit. Zabil někoho, kdo mu překážel v cestě a teď měl výjimečnou šanci uspět.

„Jste jen proradní červi. Za čas mě všichni budete prosit o milost a vše bude nadobro ztraceno. Tesseract je klíč k novému období. Období nové vlády na tomto světě," začal Loki.

„Tesseract je jen věc, co byla krutě zneužita k výrobě zbraní hromadného ničení. Nikdy neměl padnout do našich ani Vašich rukou. Je to akorát klíč ke vzájemnému zničení," nenechal se Nick odradit a skočil chvástalovi do řeči. Loki se zarazil. Potom se trochu probral.

„No jistě. Ta vaše oddanost, že? Nikdy byste bez ní nedokázala žít," zasmál se chladným hlasem.

„Někteří ji ani neznali. I tak dokázali velké věci a vždy nám pomohli zvítězit tam, kdo jsme sami nestačili. Avengers pohromadě zůstanou, protože jsou věrní své Zemi a taky se nevzdají," 

„Jak tedy myslíte," usmál se Loki a namířil na Furyho holí. Chtěl vystřelit, ale agentka byla rychlejší a vystřelila po něm. Střelu odrazil sice holí, ale to už útočil i ředitel SHIELDu. Pokusil se ho udeřit do místa žaludku, ale Loki útok vykryl. Maria na něj skočila zezadu a začala ho škrtit. Loki ji svou silou snadnou smetl a odhodil na protější stěnu. Spadla do bezvědomí po hlasitém nárazu. Nick se ničím nezaobíral a bojoval nadále s Lokim. Ten, když chtěl použít svou hůl, Fury mu ji vyrazil ze svého dosahu, aby se nedotkl jeho hrudi. Nechtěl být jeho vycvičenou opicí, tak jako většina jeho lidí před třemi lety. Ve Furym sice probíhal smutek a chtěl Rose pomstít. Měl ji rád, jako jednu z mála osob na helicarrieru. Nick měl vztek, ale zároveň nechtěl udělat Lokimu tu radost. Když Loki ztratil po pár minutách dech, šel Nick rychle za agentkou, která ležela v bezvědomí na podlaze. Zvedl ji do náruče a vyběhl z hangáru pryč. Uslyšel strašlivé rány, co vycházely ze všech stran lodi. Napadli helicarrier. Věděl, že dnešní boj nevyhrají a musí pryč. Dostal se s Mariou bezpečně napovrch, kde byla skoro většina agentů. Někteří bojovali s Lokiho armádou a tudíž nemohli pryč. Lidé měli připravené letouny k odletu. Bránili se a sestřelovali mimozemšťany.

„Připravte všechny Jety co máme na odlet. Připravte lidi na základně v New Yorku, že nás mají čekat," vydal Fury všem lidem kolem sebe rozkazy a držel stále agentku v náručí.

„Ale, pane. Většina Jetů je mimo provoz," ozval se někdo z davu.

„Připravte všechno co funguje. Jety, Quinjety. Všechno co máme a pohněte!" zakřičel Fury na všechny a nastoupil do připraveného letounu na odlet. Helicarrier nešlo bránit. Lokimu se ho povedlo dobýt a jen tak nepřestane. Půjde i po Avengers a nezastaví se, dokud nepadne poslední člověk, stojící v jeho cestě za ovládnutím světa.   

R.O.S.E. II. - AvengersKde žijí příběhy. Začni objevovat