*Plany na przyszłość, fabuła, kolejny rozdział*

99 8 3
                                    

Hejka!

Dziś trochę inaczej. Niestety dziś to nie rozdział, ale ta notka dużo wyjaśni.

Zamierzam wprowadzić tu jakiś porządek. Do tej pory rozdziały pojawiały się bardzo często, ale to tylko dlatego, że przez dwa tygodnie byłam chora (z resztą nadal jestem) i siedziałam w domu (ale teraz już niestety muszę iść do szkoły, koniec semestru się zbliża). Teraz już nie mogę pozwolić sobie na takie luksusy, więc oczywiście rozdziały będą pojawiały się rzadziej.

Zaplanowałam, że rozdziały będą pojawiały się co tydzień w weekend, zupełnie tak jak było w poprzednich opowieściach.

Co do kolejnego rozdziału... Otóż napisałam sobie ogólny plan do 26 rozdziału i staram się tego trzymać. Niestety przy każdym rozdziale coś zmieniam, poprawiam, dodaję lub odejmuję. Niestety czasami niektóre sytuacje pasują mi na perspektywę innej osoby, niż perspektywa powinna być, dlaczego często muszę fabułę mieszać. I tak właśnie stało się z rozdziałem kolejnym. Z rozdziału 20 odjęłam dość duży kawałek treści, przesuwając go do kolejnego. Rozdział 21 zapowiada się na dość długi, wymaga ode mnie dużo analizy poprzednich opowieści, więc niestety raczej nie pojawi się dziś. Ale z pewnością będzie w weekend.

Kolejną sprawę, którą chcę poruszyć, to forma opowieści. Chcę na wstępie zaznaczyć, że będzie ona podzielona na dwie części, ale będą one tutaj, nie będę tworzyła kolejnej książki. Część aktualną zamierzam skończyć w ok. 30 rozdziale.

To chyba wszystko na teraz, w razie jakichkolwiek pytań, wątpliwości, niezgodności- piszcie, z chęcią odpowiem.

Dziękuje wam za każdy komentarz, to mnie bardzo napędza do działania <3

Kocham was <3

Pozdrawiam ;*

Fake Siblings ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz