Cevdet ve Nisa Yetimhanede

125 15 12
                                    

Bir zamanlar Cevdet ve Nisa adında iki kardeş varmış. Bu ikisi çok kavga eder inatlaşırlarmış. Birbirlerini çok severlermiş ama kardeş işte.  Ben de size bu iki kardeşin arasında geçen kavgaları   bazen de tatlı hallerini anlatacağım.  Günlerden bir gün Cevdet eve erken gelmiş . Nisa ortaokul olduğu için biraz geç gelirmiş.  Gelir gelmez üstünü değistirir. Direkt olarak tv nin basina geçermis. Tabi önce Cevdet tv nin karşısındaki koltuğu kaparmiş. Nisa da oraya oturmak ister. Başlarlar itismeye . Tabi bu her okul çıkışı olur. Bunlaı kim ayıracak tabi anneleri Gülden . Artık Nisa ve Cevdet in kavgalarına dayanamayan anne ve baba ikisini de yetimhaneye vermis. İki çocuk da yetimhaneyi duyunca korktular.  Anne ve babalarına yalvarmışlar. Artık ikisi de yetimhane çocuğu olmuş. Orada hayat hić evlerindeki gibi değilmiş. Hiç onlarla ilgilenmiyorlarmış sadece yemek veriyorlarmis. Sonra ikisi otun oynamaya çıkmışlar. Onlar için çok zor bir hayat başlayacaktı. Ama henüz farkında değillerdi.Oyun oynamaya çiktiklarinda onların peşinde gizlice dolaşan bir çocuk vardi. Kendini kamufle etmiş şekilde onlari takip ediyordu.  Bir şekilde arkalarını dönüp kiskivrak onu konuşturacak kim olduğunu öğrenecekletdi. Öyle de yaptılar. Tam ağacın arkasından çıkmış geliyordu ki birden arkalarına döndüler. Onu konuşturduklarında kim olduğunu duyunca ağızları açik kaldi ve ayni anda ona kocaman sarıldılar.Onu da  aldılar ve yetimhaneye götürdüler. Karnını güzelce doyurdular. Temiz kıyafetler verdiler. Yetimhane müdürüe konuşup onu da yurda alacaklardı. Ertesi sabah gittiler ve yetimhane müdürüyle konuştular. Allah tan izin verdi.  Çok sevinmistiler. Üçü birbirimize yeterdi. Birbirlerini korurlardı. Artik beraber okula gidip geliyorlardı beraber derslerini yapiyorlardı. Yetimhanedeki çocuklar onun kim olduğunu soruyorlardı. Bende zamanı gelince size kim oldugunu söylerim diyorlardı.

EVLATLIĞIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin