Yine Neler Olacak

64 12 1
                                    

Cevdet Nisa ve Melisa gaddar anne ve babalarına oynayacakları oyunu faaliyete gecireceklerdi. Okuldan geldiler.  Evlerine yani eski evlerine gittiler.  Orad biraz oturdular. Anne ve babalarina eski simarikligimizi kaybetmedik. Isterseniz geliriz ama yok biz sizin şımarıkliklariniza dayanamayiz derseniz hic sorun değil gideriz. Bunu duyunca anne ve baba biraz düşünmüşler
Çocuklar da öyle yaptıklarını görünce istememisler ama anne ve baba çok pişmanlarmış tamam demisler. Çocuklar da tamam demişler.  Ertesi gün evlerine gelmişler. Anne ve baba evlatlarini karşılamışlar. anne vr baba Melisa ile hić konuşmuyorlardı. Bunu fark eden Nisa ve Cevdet neden Melisa ile hic ilgilenmiyorsunuz deyince elleri ayaklarına dolanmış. Gösteris olsun diye yalandan Melisa nin ağzına kek sokuşturdular. Bu gece çok büyük olaylar olacakti.  Gece Melisa nin yanına gitmislerdi. Ne desem inanirsiniz. Melisa yi tehdit etmişler.  Melisa biz seni ailemizin arasında görmek istemiyoruz. Bu aileye dördümüz yeteriz. Sen fazlaliksin.
Melisa ne yapacağını şaşırmış. Ağlamaya başlamış. Anne ve baba Cevdet ve Nisa uyanacak diye korkmuslar. Ama Allah tan uyanmadilar demisler. Sonra bu konuşmalari sakin Nisa ve Cevdet e anlatmayacaksin demisler ve cekip gitmisler yataklarina. Melisa ne yapacağına şaşırmış.  Sizde alıştınız ama Melisa yine uyuyamamis. Sabahi zor etmiş.  Bakalim neler olacak biraz meraklanin.

EVLATLIĞIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin