Öğretmenimiz anlayışlı bir insandı ve bizi ara sıra dışarıya çıkmamıza izin veriyordu çünkü bize güveniyordu. Dışarıya çıktığımızda artık bazı islere el atabileceğimizi anlamıstım hatta atmıştım bazen dışarı çıktığımızda internet kafeye gidiyoruz ve tabi öğretmenimizden bir miktar para alip. Orada yetimhaneye bırakılan insanların anne ve babalarına bakıyorduk. Bugün bir şeyler eminim bulacaktık.
EVEEEEEETTTT
Soy isimlerimiz aynı olan bir çift gördüm. Onlar bizim anne ve babamiz olmalıydı. Simdilik internet kafeden çıkıp eve gidip öğretmenimize haber vermeliydik. Ben en büyükleri oldugum için eve ben gitmeliydim hatta gidiyorum hem de kosa koşa.......Veee iste evin onundeyim. zili çaldım öğretmenimize bir sürprizimizin olduğunu söyledim ve kafeye gittik. Bir anda gözlerini açtık tabi o an öğretmenimiz hic bir sey anlamadı ama sonra soy isimlere bakınca anladı ve teker teker bize sarıldı. Sizin adınıza çok mutluyum çocuklar ama illahaki soy isimlerimiz ayni diye onlar bizim anne ve babamiz diyip işin içinden çıkmayın üzülmeyin ama kötü olanaklara da hazırlıklı olursaniz hem siz hem de ben üzülmem tamam mi dedi ama biz emindik.
Ertesi gün anne ve Babamız dıye bulduğumuz insanların bizi bıraktıkları yetimhaneye gittik. Orada kayıtları buldular veeeeeee onlar bizim annemiz ve Babamız mı????
Evet arkadaşlar anne ve babaları kendi anne ve babaları mi değil mi diğer bölümde öğreneceğiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVLATLIĞIZ
AdventureÜç kardeşin basından gecenleri dinlemeye hazirsan bu kitabi okumalisin