Kapıyı Kim Çaldı

33 9 1
                                    

Eveeet

öğetmenimizin evine gelmiştik.
Öğretmenimizin evi baya büyüktü ve baya da güzeldi. Bir an bu düşüncelere dalmışken öğetmenimiz çocuklaaar hadi gelin size odanızı göstereyim demişti ücümüz bir odada kalacaktık ama odamız büyüktü. Bir ranza vardı bir de tek katlı yatak vardı. Öğretmenimiz biz odamızı gezinirken bir şeyler hazırlamıştı onları yemiştik. Biraz televizyon izledikten sonra öğretmenimiz yatma vaktimiz geldiğini söyledi. Sonra da bizi kalacağımiz odaya tekrar götürdü. Çok güzel bir uyku çektik demeyeceğim tabi ki de. Yine uyuyamadik ama bjr sorun neden şundan dolayı ki biz burda kalıyorduk ama öğretmenimize yük oluyor muyduk ve Öğretmenimizin bir esi var mıydı yani evli miydi bildiğimiz kadariyla evli değildi ama bizim bunu bi şekilde öğrenmeliydik. Ama nasıl? ???
Benim aklıma bişey geliyordu ama yapmamaliydik... boşverin söylemeyim çünkü böyle bişey yapmiycaz. Bir şekilde daha mantıklı ve güvenilir bir şekilde bunu ben düşünürüm. Eveeet Günaydın kahvaltı zamanı demişti öğretmenimiz biz de Günaydın öğretmenim dedik ve kahvaltımızı yaptık. Okula gittik normal bir gün geçirdikten sonra tekrar eve geldik. Evde bir şeyler olmuştu ya da olacaktı. Bundan eminim dedim ve zil çaldı. Zil çaldığında öğretmenimiz bir telaş içine girmişti. Acaba o kapıdaki kimdi?????


    Kapıyı çalanin kim olduğunu diğer bölümünde öğreneceksiniz size iyi meraklanmalar.....

EVLATLIĞIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin