Dinngggg donngg
evet öğretmeniniz geldi. Çocuklar müdür beye olanları anlattım. Bana eğer isterseniz bu çocuklar sizde kalsin dedi. Ben de önce düşündüm ama siz çalışkan öğrencilersiniz hem siz beni seviyorsunuz ben sizi seviyorum daha ne isterseniz bur süreliğine benimle kalacaksınız. Bunu duyunca aslında biraz mahçup olmuştuk. Çünkü belki de öğretmenimiz istemiyordu ama bizi kirmamamk için kabul etti ya da müdür bey zorladi. Yüzü öyle söylemiyordu aslında ama yine de içim rahat değil. Neyse bunlari daha sonra daha detaylı ince ince konuşuruz ama şimdi asil işimizi halletmemiz lazım demişti. "Çocuklar telefon rehberindeki numaraları ve isimleri yazdiniz mi" dedi öğretmenimiz biz de evet dedik. "Peki çalışma dolaplarını karıstırdınız mu dedi" evet ama tam üstlere hiçbirimizin boyu yetişmedi altlara baktık ama bişey bulamadık. Öğretmenimiz tamam dedi ve dolabın üstlerine bakmaya başladı sonra tam da düşündüğüm gibi dedi burada birsürü küçük çocuk fotoğrafı vardı. Bu çocukları da bulmalıydık. Hatta birisi bizim yurtta kalıyordu. Onu bir bahaneyle yurttan çıkarıp baska bir yurda sevk ettirmeliydik. Ögretmenimiz son olarak bir de odalara göz attı telefon numaraları ve isimleri aldi ve gitti. Evden çıkarken de bunu acilen müdür beye anlatmalıyım diyordu. Zaten bizim okulun müdürü çocukları pek severdi. Bu yuzden de bu isle uğraşıyoruz diyordu. Zaten sırf bizim için değil yaklaşık 50-75 kadar çocuk için ugrasiyordu. Ama olsun yine de bizi düşünenler de vardı. Aaaahhhh öğretmenimiz çantasını unutmuş. Onların gelmesine zaten 10-15 dakka var. Koşa koşa götürmeliydim. Ohhh çok şükür yetişmiştim. Ama i da ne onlar geliyordu anlaşılan sinema erken bitmiş. Koşa koşa eminim yetişebilirdim. Veeee yetişmiştim. Allahım bu işin sonu ne olacak ya inşallah hayırla biter. ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVLATLIĞIZ
AdventureÜç kardeşin basından gecenleri dinlemeye hazirsan bu kitabi okumalisin