Oyun

76 14 2
                                    

Bunları duyduktan sonra ne yapmalıyız diye sohbet ediyorlardı ki Nisa bulduum dedi. Fısır fısır konuştular ve mutlulukla okullarına gittiler . Giderken de okuldan gelince hallederiz diyorlardı. Nihayet yurda gidiyorlardı. Geldiler.  Üstlerine değiştirdiler. Bu sefer gece olmasını beklemediler ama. Yurt müdüründen izin alıp  evlerine yani eski evlerine gideceklerdi. Sanki orda artik eve gelmek istiyorlar çok pişmanlarmış gibi davranacaklardı. Ama aslında anne ve babalarını deneyeceklerdi. Eğer onları geri almak istediklerini söylerler ise kabul edeceklerdi. Ama tabi ki bir şartları vardı o da Melisa yi da almak istediklerini söyleyeceklerdi sanki gece gelip Melisa ile konuştuklarınî bilmiyorlarmış gibi çok yakin arkadaşları olduğu için onu da yanlarına almak istediklerini söyleyeceklerdi. Öyle de olmuştu. Her şey düşündükleri gibi olmuştu. Anne ve baba da Nisa ve Cevdet'in kendilerine olan güvenlerinin artması öfkelerinin azalması için kabul etmişlerdi onların şartını. Melisa da dış kapıda kardeşlerini bekliyordu. Nisa ve Cevdet şimdilik yeniden yurda gitmişlerdi. Yine bir toplantı yaptılar. Oyunları bitmek üzereydi. Son bir işleri kalmıştı. Ertesi gün okul çıkışı yeniden evlerine gitmislerdi. Ama bu oyunun ne oldugunu diğer bölümde öğreneceksiniz.

EVLATLIĞIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin