Düşündüğüm şeyi öğretmenlerimize anlatmıştık. Öğretmen aferin çocuklar bunu benimle paylaşarak en doğrusunu yaptınız. Ben bu işe el atacağım. Sizi yeniden yetimhaneye göndereceğim demişti ki...üçümüzde başımızı öne eğmiştik ve ama öğretmenim anne ve babamiz diye bildiğimiz insanlar bizi yetimhaneye götürmelerini istedik sanırım yetimhane müdürü de bu işin içinde hatta belki de bu işin yöneticisidir. Çünkü bizi yetimhaneye almaları gerekirken o saçma sapan bir neden söyleyerek bizi kapı dışarı etti. Öğretmen tamam ben halledeceğim dedi ve bizi eve götürdü anne ve babamiza sanki hiçbirşey bilmiyormuş gibi teslim etti. Çocuk dilendiricilerle beraber is yapacak gibi onları kandırdı. Bizi odadan çıkardılar ve konusmaya başladılar. Kötü insanlar çok mutluydular aslinda saftılar. Çünkü öğretmenimizin kötü bir insan zannediyordular. Öğretmemiz eve gelmeden önce bize evde o kötü insanların hakkında bilgiler elde etmemizi istiyordu. Tamam demiştik. Şimdi sıra bizdeydi.
# Öncelik olarak telefonlarını karıştırarak rehberlerindeki insanlarin isimlerini öğrenmeliydik.# Sonra çalışma dolaplarını karıştırmalıydık.
# En son olarak onları evden uzaklaştırıp öğretmenimizi eve alacaktık.
İşte bu kadar.......
Cevdet erkeğin ben kadının telefonunu karıştırıp rehberlerinden kişileri ve numaraları bir kağıda yazıyorduk ki kadın bu odaya dogru geliyordu çünkü adım seslerini duyduk. Sonra Melisa onları oyalamaya gitti. Evet 5161 bu da son numara şimdi çıkabiliriz. Bunu atlatmıştık. Sırada çalışma dolaplarını karıştırmaktaydı. İnşallah bu işi elimize yüzümüze bulaştırmayız. Yeniden o odaya girdik orada karıştırdık ama bişey çıkmadı. En son olarak onları evden çıkaracaktık. Melisa nın canı çok dışarı çıkmak ve sinemaya gitmek istediğini söyleyecektik. E tabi bize karşı çıkamadılar. Bizim de gelmemizi istediler. Ama gelmek istemediğimizi söyledik. Peki deyip çıktılar yabancılara kapıyı açmayın deyip gittiler. Tabi ki dedik çünkü öğretmenimiz yabancı değildi. Yalan da söylememistik. Evet öğretmen geliyordu bakalım neler olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVLATLIĞIZ
AdventureÜç kardeşin basından gecenleri dinlemeye hazirsan bu kitabi okumalisin