Yoksa Düşündüğüm Şey mi?

43 12 0
                                    

Yoksa düşündüğüm şey miydi? Anne ve Babamız diye bildiğimiz insanlar kötü niyetli insanlar mıydı? Bunun için onlara yakın olmali ve kim olduklarını öğrenmeliydik. Kara kara düşünürken kardeşlerime olanları söyledim onlar da mantıklı buldu.  Sonra sanki pişmanmışız gibi özür dileriz dedik. Onlar zaten dünden razilar.  Neyse işte sonra her şey normalmiş gibi yaşamaya başladık annemiz ve Babamız diye bildiğimiz insanlar çok şaşkınlardı. Ama onlar bişey anlamamis gibi devam ediyorlardı. Sonra üç kardeş anne ve babalarının odalarına gizlice girdiler orada bir tomar para vardı ama bu kadar para kazanmaları imkansızdı. Acaba birilerinden mi aldılar bu paraları... Neyse devam etmeliydik. Mesela telefonlarını karıştırmalıydık. Anneminkini ben babaminkini Cevdet bakacakti. Birbirlerinin isimlerinin başında hırsızcı çocuklar vardi. Anneminkinde" hırsıscı ćocuklar Recep" babaminkinde " hırsızcı çocuklar Gülden" ama cokt komikti ya o ne öyle. Sanirim anne ve babamiz diye bildiğimiz insanlar küçük çocukları dilendiren insanlardı. Şimdi anlamtışım. Yoo diyen kişi anne ve babamiz diye bildiğimiz insanların başında onları yönlendiren insanlardı. Ögretmenimiz bize böyle olaylar anlatmıştı.  Kimse o da bizi duymuştu ve yoo demisti bize kendini göstermeden.  Allahım ne yapmalıyım. Tabi ki bunu öğretmenlerimize anlatacaktim.




ARKADAŞLAR İNŞALLAH BU BÖLÜMÜ BEĞENIRSINIZ ÇÜNKÜ ARKADAŞLARIMIN ÇOĞU ÇOK KOMİK DIYO ARTIK KOMIKLIĞININ YERİNE MERAK DUYGUSUNU GETIRECEĞIM.

EVLATLIĞIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin