O çocuk kimmiş bakalım diyordum ki bölümü bitirdim. Kaldığımız yerden devam arkadaşlar...
Beraber arabayla yine o lanet olası yetimhaneye zorunlukla gittik. Keşke gitmeseydim. Neden mii??? Çünkü o kişiiii benim ailesine yeniden kavuşması için yardım ettiğim çocuktu.
Keşke yardım etmeseydim dedim içimden ama sonra bunun bir canilik olabileceğini düşündüm aklımdaki kötü fikirleri kafamdan atmistim ya da atmaya çalışmıştım. Böyle de yapamaya devam edecektim.
Neyse işte yetimhaneye gittik vee orada onun en yakın arkadaşı imisim gibi yanıma geldi (bir aralar gerçekten de öyleydi) nasil olduğumu halimi hatrımı sordu. Ben de onu tabi ki tersleyerek cevap vermedim.
Neler olduğunu eminim anlamamıstı. Bu olanları bilse anlasa ogrense o da belki benimle ayni tepkiyi verir. Onu seviyordum aslında arkadaş olarak yakışıklı zeki anlayışlı kibar bir o kadar da sevecen sicakkanliydi. Bu huylarindan dolayi onu severdim zaten. Ama şimdi ona olan nefretim biraz azalmıştı yine üzülmüstüm ona. Onun gerçek ailesini bulacaktım. Bulunca da onun ailesine iki çift lafım vardı kendi anne babama olduğu gibi.
Beni arkadaş olarak o da seviyordu . ona olan bu kızgınlığımının sebebini öğrenmek için geldi ve sordu.
"Neden bana sinirli davranıyorsun"
"..."
"Bi Şey sordum"
"..."
"Cevap verir misinn?"
"Bak eğer sana olan sinirim geçmeden konuşursak aramız bozulur kalbini kırabilirim anladin mi beni bak merakını anlayabiliyorum ama sen de beni anla tamam mı?"
"Peki ama peki ama "
" Peki ama ne?"
"Tamam sonra konuşalım bence de "
"(Sertçe)O zaman görüşürüz"
"(Sertçe)görüşürüz"
Bu ikisinin arasında neler geçecek neler olacak ben de çok merak ediyorum çünkü doğaçlama yazıyorum bakalım neler olacakkkkk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVLATLIĞIZ
AdventureÜç kardeşin basından gecenleri dinlemeye hazirsan bu kitabi okumalisin