Biraz meraklanmışsınızdır inşallah...
Çünkü merak ettiğiniz icin okuyacaksınız. Merak olmazsa kimse kitabimi okumaz. Neyse hikayeye başlayalım.
Öğretmen telaşlı hareketlerinden sonra bize baktı ve Allahım ben ne yapacağım dedi biz de korkmaya başladık. Öğretmen bizi dolabın içine sakladı. Sonra da kapıyı açtı ve konuştuğumuz gibi sessizce dolabın içinde bekledik beklerken meraktan içimiz içimizi yiyordu ama bir şey yapamiyorduk. Yaparsak her şeyi berbat ederdik. Berbat ettiğimiz gibi öğretmenimizden de bir azar işitirdik. Mesele bu değildi öğretmenimizi çok seviyorduk özellikle de ben bu sebeple öğretmenimiz bizi sevmeyebilirdi asil bundan korkuyorum neyse meraktan içim içimi yese de beklemeliyim. Beklemeliyim beklemeliyim sadece beklemeliyim. Yapacağım tek şey buuuu. Allahım neler oluyordu??? Aslında bunları düşünürken bir on dakka geçmişti.
Biraz da kapının önünde neler olmuş oraya gidip onları anlatayım.
Kapının önündekiiiii kisiiiii Cevdet ve Nisanin anne ve babası diye bildiği insanların öğretmene gönderdikleri başlarındaki kişiydi. Nerdeyse 15-20 dk kapıda konuştuktan sonra gittiler ve öğretmen kocaman bir oh çekti. Olanları tabiki de bize anlatacaktı öğretmenimiz
Çocuklar biz anne ve babanızı kandirdik ya hani dedi
Biz de eveeeet dedik
İşte onlar bize inanmışlar yani onları Kandırabilmişiz. benim onlar için dilendirecek çocuk bulmamı istediler ben de sizin burda olduğunuzu hiç çaktırmadan onların fikrini kabul ettim tabiki de. Şimdi yeni bir oyuna başlıyoruz çocuklar.
E naapacagiz öğretmenin dedim bu arada da içimden öğretmenimizin çok zeki olduğunu düşünüyordum. Tabi şunu da düşünüyorum ben de büyüyünce öğretmenim gibi zeki bir kadın olabilir miyim ve böyle bizim gibi küçük çocukların hayatını kurtarabilecek miyim??? Neyse şimdi bunlar önemli değil onu zamanında düşünürüm.
Eeee oyunlarini da diğer bölümde öğrenin arkadaşlar....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVLATLIĞIZ
AdventureÜç kardeşin basından gecenleri dinlemeye hazirsan bu kitabi okumalisin