Demiştim ya hani onun anne babasına olduğu gibi benim anne ve babama da iki çift lafım var diye şimdi o iki çift lafi söylemeye gidiyorum hadi bakalım gazamiz mübarek olsun.
"Anneee"
"Efendim kızım"
"Anneciğim bana anlatman gereken ya da anlatmak istediğin bir şey var mi acaba hani merak ettim de ondan soruyorum yoksa bir şey bildiğimden degil yani"
"Ne oluyor kızım sana iyi misin neden böyle sorular soruyorsun anlamadım ki"
"Anlatmiycan bir şey öyle miiii?"
"Ne anlatmam gerekiyor kii?"
"Sen daha iyi bilirsin"
"Kızım seni anlamıyorum ya da vazgeçtim anlayamıyorum desem daha dogru olur"
"(Biraz sinirli ve bağirarak desek dogru olur)Hani o evlatlık edindiğiniz çocukla ilgili mesela.....
"Ne gibi bi şey kuzum ben anlamadım"
" anlarsın bir yarim saat sonra yüzlesince"
"Peki kızım neyse sen bi odani topla hadi"
YARIM SAAT SONRA
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥ ♡ ♥
Ding donggg ding donggg
"Hoşgeldin Yankı""Hoş buldum Nisa"
"Şimdi seni annemle yüzleştireceğim"
"Nee anlamadım"
"Diyorum ki sen hani yetimhanede ağlıyordun ya"
"Evett"
"Bana anlattin ya annem ve babam beni bıraktılar bu yetimhaneye diye"
"E evett"
"Üzülme ama onlar senin gerçek annen ve baban değiller maalesef sana bu tramvayı yaşatmak istemedim ama bu duruma ben de düştüm seni anlıyorum ama gerçek buu"
"Ne nasil yaa !!!"
"Bana sesini yükseltme bir kere en gıcık olduğum şeyyyy"
"(Umursamaz)Tamam tamam devam ett"
"İşte onlar benim gerçek öz mü öz annem ve babam ve şimdi"
"Şimdi ne beni evlatlık edindiler diye benden intikam mi alacaksın? "
"Tabi ki hayır intikam bana göre değil kesinlikle"
"Eee o zaman beni neden getirdin buraya? "
"Sabredersen anlatacağım"
"Tamam devam et o zaman"
"Seni buraya annem ve babamın senden Özür dilemeleri için ve gerçek anne ve babanın bulunmasi için getirdim"
"Yine ani bir hareketle bana sarıldı ama arkadaşçaydı"
"Ben de tamam ama babamın gelmesini beklemelisin ister bekle ister gitt o pis yetimhaneye bizde teklif var ısrar yokkk"
"Tamam tamam beklerim"
"Güzellll"
"Ne güzel ?"
"Çünkü simdi senden anne ve babanı bulmak icin bazı bilgiler isteyeceğim bu bilgileri bana verirsin herhalde değil mi?"
"Tabi ki seve seve kim anne ve babasını bulmak istemez ki"
Bu bölümlük bu kadar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVLATLIĞIZ
AdventureÜç kardeşin basından gecenleri dinlemeye hazirsan bu kitabi okumalisin