Herkes Mutlu

23 7 2
                                    

Sabah çooook mutlu bir şekilde uyandım.  Olanları öğretmenime anlatacağım. Öncelikle elimi yüzümü yikayacağim ve sonradan hızlıca kahvaltımi yapip yetimhaneye gidecektik.

  "Öğretmenim size bir şey sorabilir miyim? "

  "Tabiki"

"Ben yetimhaneye gittiğimiz gün orada bir çocuk gördüm."

"Eeee ne olmus"

"Şöyle ki o çocuğun ağladığını görünce hani sizden izin alıp da onunla konuşmak istemiştim ya. O çocuğu dinlediğimde de aynı bizim yaşadığımiz olayları yaşamış. Ve ben bu durumu polislere bildirebileceğinizi düşündüm. "

" iyi yaptın ben polislere bildiririm hatta yetimhaneye gitmeden önce oraya uğrayalim."

"Peki"

Aramızda geçen bu konuşmadan sonra mutlulukla karakola gittik. Onları ihbar ettik ve yetimhaneye gittik. Orada beni bekliyordu çünkü bana inanmış ve güvenmişti. Ona öğretmenim ile konuşup görüştüğümü söyledim. O anki mutluluğu ile bana sarıldı. Ben de arkadaşca ona sarıldım. Ikimiz de çok mutluyduk.

   Aahh onunla ilgilenmekten kendi meselemi unuttuğum icin hayiflanmaya basladim ama bu bana bi  sey kazandırmaz diye düşünerek kendi meseleme odaklanarak bir sure onun meselesinden uzaklaştım ama onun meselesiyle de tabi ki uğraşacaktim. Yetimhane müdürüne sabırsız bir kız olduğumu ve daha fazla dayanamayacağimi söyledim o anda kapidan içeri bir kadın ve adam girdiiii.

   YOKSAAAAAAAAAAAA

Diye düşündüm ve olanları diğer bölümde anlatacağım.

EVLATLIĞIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin