Babamda Bana Yalan Söylüyor

15 7 0
                                    

   Ve babam gelmişti hatta Yankı nin burada olduğunu görünce şaşırdı ya da korkmuştu desek daha doğru olur.

   Annem Yankı ile yuzleşmisti sıra babamdaydi.

    Ama bana karşı yalan ya da doğru söylediğini anlamam için sanki onun kim olduğunu bilmiyormuş gibi davranacaktim. 

Babam:
   "Aaa hayatım bu küçük misafirimiz kim acaba ben çıkaramadım da sen mi çağırdın acaba"

  "Hayır hayatım tanımadın mı? "

  "(Telaşlı bir sesle) Yooo "

  "(Sinir krizi gecirircesine) Hayatım emin misin acabaaa "

   "Yani gözüm ısırıyor gibi ama çıkaramadım"

  "Tamam babacığım tamam anladım ben seni"

   "Neyi kızım? "

   "Sen de mi bana yalan soyleyecektin baba ya bari sen yapma"

  "Kızım seyyy"

  "Ya ney ya bas bayagi bana dolu dolu yalan söylüyorsunuz"

  " Ama biz sizin  iyiliginiz için şey yalan söylemiştik"

   "Babacığım o zaman söyleyeyim bem yalandan nefrett ederim bunu da bilmiş olun"

   "(Yalvarırcasına)Tamam kızım ama sem bize küsme kizma  darılma olur mu?"

  "Anca Yankı nin anne ve babasını yani gerçek anne ve babasını bulup ondan Özür dileyinceye kadarr bu kadar yani"

  "Tamam yavrum sem yeter ki bize kızma "

   "Sen işte onun sülalesini bulayim"

   "Tamam canım o kadar abartma baba"

   Yankı "neden benim için bu kadar üzülüp anne ve babami bulmak istiyorsunuz deyince

    "(sabrim taşmış bir şekilde) çünkü ben de bir hafta öncesine kadar seninle ayni durumdaydım kimin yüzünden anne ve babamın yüzünden. sen neden bu kadar Üzgünsün anne ve babam yüzünden simdi anladin mi benii?? "

   "Anladim canım"

  "Annemle babamda da yok yok yani Nerede bir suç var hepsi onkardan soruluyor ayni lisedeki haylaz çocuklar gibi"

 

EVLATLIĞIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin