Su an neden böyle seyler yaşayıp hayatimin neden böyle olduğunu düşünüyorum. Ama nafile iste yine ben yine bir bahtsizlik..
DUALAR EDİYORUM
"Allahım ben neden böyle bahtsizlik miknatisi gibi tüm bahtsizliklari üzerime çekiyorum. "
"Neden bu kadar bahtsiz olduğunu düşünüyorsun ki annen var baban var kardeşlerin var en önemlisi onlar yani ailen senin yanında"
"İçimde ne yaşadığımı bilmiyorsun"
"Kusura bakma ama bence biraz kendini begenmislik ve üstünlük tasliyorsun ayrıca da ukalasin"
"Ya neden böyle bir söyledin anlamadım ama ama anlamak da istemiyorum zaten"
"Hah dedektif geldi "
"Ne dedektifi ya"
"Anneni ve babani bulacak dedektif ne dedektifi olcak"
"Sen neden sürekli bana ters ters cevaplar veriyorsun"
"Teşekkür ederim iltifat olarak kabul ediyorum"
"Offf Nisa offf"
"Üff Yankı üff"
Annem birbirimize diklestiğimizi görünce bizi ayırdı ve biraz da fırça atti.
"Ama anne bana ukala dedi"
"O da haketti"
Bu sefer araya babam girdi biraz da o fırça atti ooh tamam
"Sayende firmcalarimizi da yedik memnun musun?""
"Ofg tamam be "
"Bana sesini yükseltme"
"Yükseltirsem ne olur"
" sonra kendime hakim oldum ve tamam tamam şimdi sırası değil diyerek olayi kapattim (iste yetişkin gibi davranan ben)
"Aah sanırım sesli söylemiştim"
"Eline koz verdin Nisa memnun musun?"
"Tabi canım emin ol yetişkin gibi davranıyorsun (kahkahalara bogulmus bir şekilde)
"Anneee"
"Yankı hiç hoş değil yaptığın sey dedi ve o da kahkahalarini kesti"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVLATLIĞIZ
AdventureÜç kardeşin basından gecenleri dinlemeye hazirsan bu kitabi okumalisin