Aradan neredeyse iki saat geçmişti. Benim sabrım da taşmaya başlamıştı. Artık anlatacaklardı.
"Bak kızım anlatmadım size ama bir sorun niye""Niyee?"
"Sana baştan anlatayım mi o zaman?"
"Anlat anneciğim"
"Biz babanla çok zor dönemler geçirdik bir zamanlar çok fakirdik. Size bakmaya gücümüz yetmiyordu."
"Ama şimdi çoook zenginsiniz"
"Dur dinle kızım"
"Özür dilerim anneciğim"
"İşte o zamanlar böyle maddi durumumuz iyi olmadığı için sizin karnınızı bile doyuramıyorduk."
"Ama her ne olursa olsun hiç bir anne ve baba çocuğunu bırakmamalıdır"
"Dinle kızım"
"Tamam tamam"
"İşte bu zamanlar seninle ve diger iki kardeşinle durağa geldik zaten en küçük kardeşini yanıma aldım ama sizi durakta bırakıp gittim geleceğim dedim ama gelmedim aslında gelemedim"
"Ama biz neden hatırlamıyoruz ki"
"Çünkü size yaptıklarımızı hiç bir zaman hatırlamayıp bilmemenizi istediğimiz için size şurup gıbı bir şey içirdik siz de hatırlamıyorsunuz"
"iyi ki böyle bir şey yapmışsınız çünkü eğer bunları hatirlasaydim sizin peşinize düşüp aramazdik Allahtan simdi o üzüntüm gecti. "
"İşte sonra sizi bıraktık bir iki yıl sonra biz çok uzak bir akrabamizdan miras kaldi ve kayda değer zenginlerden olduk"
" e bizi neden yeniden yanınıza almadınız"
" aradık çok aradık sizi ama bıraktığımız yetimhanede bulamadık baska yetimhanelere de baktık ama sizi bir türlü bulamadık karşımıza çıkmadınız"
"Allahım biz ne kadar da bahtsısız"
" işte bu sürede biz kendimize yeni evlatlık bir çocuk bulduk onunla size olan evlat özlemimizi giderdik"
" aslında çok zor zamanlar geçirmişsiniz ama yine de size darginiz"
"Peki kimmiş o. Bizi almaya geldiğiniz yetimhaneden biri mi ve de o evlatlık edindiğiniz çocuk Nerede??????
"Evet o yetimhaneden .ve o çocuğu sizi yeniden aldığımız yetimhaneye bıraktık."
"O çocuğu çok merak ettim onu görmeye gidebilir miyiz anneciğim?"
" tabi ki kizim ama bir şartım var bana ve babana bir öpücük karşılığı"
" bi düşünüyüm tabi kiiiiii"
Bakalim o çocuk kimmiş???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVLATLIĞIZ
AdventureÜç kardeşin basından gecenleri dinlemeye hazirsan bu kitabi okumalisin