Planımız şu idi. Öğretmenimiz gerçekten kötü biri olacaktı ve bir yerde buluşup orada bulduğu çocukları onlara verecekti ama bu bir plan bunu sadece onlar ve biz biliyoruz ama baskin yapmak için polislerin gelecegini sadece siz ben ve polisler yani şimdi polisleri arayacağız vd buluşma noktasına onlar da gelcek. İş bütün plan buuu.
İçimden derin bir ohhh çekmiştim.
Ama kafamda delicesine sorular dolaşmaya başlamıştı.
Onlar bizim anne ve babamız onlar değil orasi tamam. Bizim gerçek anne ve babamız kimdi? ??
Aaah bunu sanırım sesli düşünmüştüm ve her seyi duymuşlardı.
Bundan sonra yani o kötü insanları köşeye kistirip hapse attırdıktan sonra gerçek anne ve babamızın kim olduğunu bulacaktım. Aslında bulacaktık çünkü kardeşlerim beni yanlız bırakmaz.
Evet şimdi ormanlık bir alana ögretmenimizin arabasıyla giriyoruz ve arkamizdan da polisler geliyodu.
Arabadan indik. Öğretmenimiz işte bunlar dedi ve bizi rol icabı önlerine itti bu arada olanları polisler kameraya alıyorlardı.
Uzun bir konuşmadan sonra polisler eller havaya eller havaya diye bağırmaya başladılar.
Karakoldaydik. Sonunda onlar yakalanmıştı ve ailemizi bulmaya gelmişti.
O yorgunluk ile ögretmenimizin evinde uyuyakalmısım.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Bir süredir öğretmenimiz ile beraber kalıyorduk ama uzun surmeyecekti.
Arkadaşlar anne ve babasini nasil bulmak istediği diğer bölümünde anlatılmaktadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVLATLIĞIZ
AdventureÜç kardeşin basından gecenleri dinlemeye hazirsan bu kitabi okumalisin