Evet bizim okulumuzda çok sevdiğimiz arkadaşlarımızın birini seçip ona gidebiliriz. Tabi bu durumdan öğretmenimiz haberdar olmalıydı. Yarın okul vardı. O zaman söyleyebilirdik ama onlar bizi almaya geleceklerdi o zaman bizi kesin görürlerdi o anda ben bağırdım dedim ki öğretmenimizi artık kötü biri olarak biliyorlar. Öğretmenimiz bir süre bende kalsınlar. Deyince göz kırpışarak tamam dediler bizim fikrimizi bile sormadilar. Ama bu bizim için daha iyiydi çünkü eminim bir pot Kırardık. Sonra tek bir derdimiz kalmıştı. KİME GİDECEKTIK??? Bence Azra Seda ya gitmeliydik. Çünkü bu sınıfta en güvenilir arkadaşlarımdan biridir. Tam o da kapıdan çıkıyordu dur dedim olayi anlattım o da tabi ki olur canım benim gel dedi. Sonra tuttuk Azra ların evinin yolunu. Bitmişti. Nerdeyse onlardan kurulmuştuk. Bugün bir de yarın siz de kalabilir miyim dedim olur dedi. O iki gün boyunca eğlendik çünkü tam hafta sonuna geliyordu.
2 GÜN SONRA
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Çok hüzünlüyduk. Çünkü birbirimize baya almıştık. Hatta giderken ikimiz de ağlamistik. Ama öğretmenimize gitmeliydik. El salladık birbirimize ve öğretmenimizin elinden tutarak öğretmenimizin evine gittik. Orda öğretmenimiz bizi çok iyi karşıladı. Öğretmenimize bu durum ne zaman hallolur dediğimde suratı biraz one düştü. Biraz uzun sürebilir ama siz bunları düşünmeyin biz hallederiz demişti. Ama düşünmeden duramıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVLATLIĞIZ
AdventureÜç kardeşin basından gecenleri dinlemeye hazirsan bu kitabi okumalisin